El coworking és un espai en un despatx compartit per a empreses de nova creació o consolidades. Inclou una taula, una cadira i un armari. És una solució per a les empreses que comencen o volen reduir despeses. És un lloc ideal per la interrelació empresarial.
Al Viver d’Empreses disposem de 24 espais de coworking.
Serveis inclosos:
- Recepció de correu i paqueteria de 9h a 12h
- Recepció de trucades de 8h a 20:00h
- Climatització
- Neteja
- Equipament extinció d’incendis
- Seguretat: sistemes de detecció d’intrusos
- Accés Intel.ligent: 24h/365dies
- Wi-Fi amb fibra òptica (per a ús de navegació i consulta de correu)
- Sales de reunions (6h/setmana)
- Aules de formació amb material audiovisual (5h/any)
- Mobiliari (taula, cadira i armari/book)
- Assessorament gratuït empresarial
Serveis opcionals:
- Atenció telefònica personalitzada: inclou telèfon propi + número personal d’empresa (5,65€/mes)
- Servei de Internet per cable amb Fibra de Colt, ús il·limitat: 100Mb = 14,50€/mes ó 200Mb = 24,20€/mes ó 250Mb = 36,35€/mes
- Autoservei de copisteria (Fotocòpies, escàner, enquadernacions…)
- Gestoria bonificada amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils (segons disponibilitat)
Espais comuns:
- Office (amb nevera, microones, torradora, cafetera, taules i cadires)
- Zona de meeting
- Banys
Preu: 126,40EUR/mes + IVA
BONIFICACIONS:
Tarifa bonificada per a empresaris de Cornellà amb alta censal menys de 2 anys:
- Primers 6 mesos: 0€/mes
- Següents 18 mesos: 63,20€/mes + IVA
Tarifa sense bonificar per a empresaris de fora de Cornellà o amb alta censal de més de 2 anys:
- Quota fixa: 126,40€/mes + IVA
Avantatges d’estar allotja’t al Viver d’Empreses:
- Bona ubicació i accessibilitat: el Viver d’Empreses es troba a ple Centre de Cornellà. Al costat de la parada de Trambaix d’Ignasi Iglésies i a 10 minuts de la parada de Cornellà Centre de RENFE, metro línea 5 (blava) i Trambaix.
- Accés habilitat per a persones amb mobilitat reduïda
- Reducció de despeses d’instal·lació (infraestructures, altes de subministraments, llicència ambiental, etc.).
- Reducció de despeses corrents (serveis de recepció, de copisteria, accés a sales de reunions i aules, manteniment bàsic, climatització, neteja, banys i espais comuns, equipament de prevenció d’incendis, etc.).
- Accés a la gestoria bonificada (amb especialistes en temes laborals, comptables, fiscals, financers i mercantils).
- Suport a la consolidació i creixement empresarial.
- Interrelació empresarial i formació permanent.
Es poden veure tots els requisits i condicions en les BASES fent clic aquí.
Si esteu interessats, podeu omplir el formulari que es troba a continuació, o bé demana CITA per veure les instal.lacions amb el nou sistema de cita online.
.
INFORMACIÓ
CONTACTA’NS SENSE COMPROMÍS
**En compliment amb la normativa de protecció de dades personals, l’informem que el responsable del tractament és CENTRE D’EMPRESES-PROCORNELLÀ (EMPRESA MUNICIPAL DE PROMOCIO SOCIAL, URBANA I ECONOMICA DE CORNELLA, S.A), amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud i prestar-li el servei i/o assessorament sol·licitat, així com per enviar-li informació sobre els nostres productes i serveis per qualsevol via inclosa l’electrònica. Li informem que les seves dades podran ser cedides sota requeriment de l’administració col·laboradora. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, i demés drets així com la revocació del consentiment prestat si escau, contactant amb PROCORNELLA SA, en ALBERT EINSTEIN, 47-49, 08940, CORNELLÀ DE LLOBREGAT, BARCELONA o per e-mail a inscripcionscentre@procornella.cat (Assumpte “protecció de dades”). Pot dirigir una reclamació davant del delegat de protecció de dades a l’adreça del responsable o per e-mail dpd@procornella.cat així com a l’autoritat competent. Per més informació www.centredempresesprocornella.cat