Emprendre amb èxit i orientats al mercat. Noves tendències de mercat
Objectius:
-
1. Conèixer les macro tendències de mercat de la pròxima dècada per tal d’obtenir noves idees de negoci orientades al client.
2. Conèixer eines per tal que els empresaris i emprenedors, sàpiguen orientar la seva idea de negoci cap al mercat.
Dirigit a: Emprenedors, Gerents i directius de micro i petites empreses de recent constitució.
Programa:
1. Emprendre orientats al mercat: – Què vol dir estar orientats al mercat i què cal tenir en compte per orientar la nostra idea de negoci i el nostre pla d’empresa als clients i mercats potencials
2. El model de negoci orientat al client: – Definir les peces claus del model de negoci orientat al mercat: * Client objectiu. * Proposta de valor. * Activitats clau. * Aliats clau i recursos. * Lògiques d’ingressos i despeses.
3. Tendències de negoci per créixer fins el 2020: Identificar quines són les 6 macrotendències amb creixement per emprendre durant la propera dècada. Eines de pensament per orientar la idea de negoci al mercat: * Eines d’investigació de mercat. * Eines per crear propostes de valor diferents i rellevants. * Eines per posicionar-me correctament. * Eines per identificar noves lògiques d’ingressos.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Carlos Jordana, Director dels programes de Direcció de Màrketing i Vendes de ESADE i fundador de l’empresa MERK2.