Com captar els primers clients
[:CA]Objectius: – Dotar d’eines i coneixements per saber marcar l’estratègia i l’operativa comercial als emprenedors, necessària per captar els primers clients.
– Dotar de coneixements que els permeti generar un argumentari de vendes potent a emprenedors que comencen i saber fer una adequada acció comercial.
Dirigit a: Emprenedors
Programa:
– Situació actual dels emprenedors a nivel comercial.
– Com preparar un argumentari de vendes potent.
– Com trobar bases de dades del nostre client objectiu.
– Esdeveniments de networking per captar potencials clients.
– Com fer la trucada per concertar la visita comercial.
– Com preparar-se bé una entrevista de vendes.
– Durant l’entrevista: les fases de la venda i com fer-les bé.
– I si el client ens pregunta quants clients tenen contractat el teu producte o servei? què diem?
– Com donar seguretat al potencial client.
– Motivacions de compra dels clients.
– Tècniques de tancament de vendes.
– Seguiment de l’acció comercial. Com fer-lo.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).
[:es]Objectius: – Dotar d’eines i coneixements per saber marcar l’estratègia i l’operativa comercial als emprenedors, necessària per captar els primers clients.
– Dotar de coneixements que els permeti generar un argumentari de vendes potent a emprenedors que comencen i saber fer una adequada acció comercial.
Dirigit a: Emprenedors
Programa:
– Situació actual dels emprenedors a nivel comercial.
– Com preparar un argumentari de vendes potent.
– Com trobar bases de dades del nostre client objectiu.
– Esdeveniments de networking per captar potencials clients.
– Com fer la trucada per concertar la visita comercial.
– Com preparar-se bé una entrevista de vendes.
– Durant l’entrevista: les fases de la venda i com fer-les bé.
– I si el client ens pregunta quants clients tenen contractat el teu producte o servei? què diem?
– Com donar seguretat al potencial client.
– Motivacions de compra dels clients.
– Tècniques de tancament de vendes.
– Seguiment de l’acció comercial. Com fer-lo.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).
[:]