Resum

Quan: 22 d’abril
Horari: 16:00 - 18:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Sònia Palaumés de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Diplomada  per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans.

 

COM DONAR A CONÈIXER EL TEU NEGOCI DIGITAL?

Objectiu de la sessió: 

Per relacionar-nos amb els nostres clients d’una manera efectiva i complir els nostres objectius empresarials a curt i mig termini és necessari elaborar un pla de comunicació. En aquest taller recollirem tots els passos necessaris per redactar el pla del teu negoci.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa:

  • Establir els objectius del pla de comunicació.
  • Recordar el nostre Públic Objectiu.
  • Definir la nostra Proposta de valor / posicionament.
  • Establir el pressupost i recursos disponibles.
  • Seleccionar els canals de promoció online i offline.
  • Calendari del pla.
  • Revisió i avaluació dels resultats.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.