Resum
Quan: 26 d’octubreHorari: 15:30 - 17:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Guillem Ramos, 8 anys d’experiència en l’àrea de màrqueting. Tècnic del Centre d’Empreses. Llicenciat en Economia per la UAB.
Lloc: Formació PRESENCIAL que es realitzarà al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ
MÀRQUETING OPERATIU: Eines per assolir els nostres objectius empresarials
Objectiu de la sessió:
Conèixer els aspectes claus per incrementar l’eficiència de la comercialització dels nostres productes o serveis. Traslladarem els objectius fixats en la nostra estrategia de marketing a un pla d’acció a curt termini i aprendrem tot allò relacionat amb el nostre producte, el preu, el canal de distribució i la promoció.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa:
- Diferències entre les 4P’s i les 4C’s.
- Característiques del nostre producte o servei.
- Fonts principals d’ingressos.
- Que hem de tenir en compte a l’hora de fixar el preu.
- Canals de distribució i/o prescriptors dels nostres productes.
- Definició del nostre “customer journey”.
- Activitats indispensables per la promoció.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.