Resum
Horari: 9:00h. a 14:00h.Quan: 2 i 9 de maig
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per:
Xavier Olivares Veciana. Consultor i professor, expert en gestió i sistematització d’innovació, pensament de disseny i lideratge. Té una gran experiència com a gerent d’innovació en l’àrea del disseny en diferents sectors a nivel internacional, incloent-hi l’Smart City Lab a Smart Barcelona, una consultora dedicada a augmentar els nivells d’eficiència a les ciutats. Llicenciat en Disseny d’Enginyeria, és llicenciat en MBA per EADA Business School i Màster en Innovació per Disseny Pensant per ESADE Business School.
Lloc: Esplugues Coworking
Màrqueting i vendes per empreses que comencen – Part I i II
Objectius de la sessió:
Guiar en l’elaboració del Pla de màrqueting i preparar l’actuació de vendes d’una forma coherent, senzilla i pràctica a emprenedors/es i empreses que tot just comencen la seva activitat.
Dirigit a: emprenedors/es i empreses que tot just comencen la seva activitat.
Programa dia 2 de Maig – Part I Sessió de Màrqueting
1. El pla d’empresa i el màrqueting: què i perquè.
2. Definint el Mix de màrqueting: Producte, Preu, Distribució i Promoció.
3. Productes i serveis que pensem oferir i el valor diferencial respecte a la competencia i/o productes substitutius.
4. La importància de la segmentació al detall: el client com a eix central.
5. Els diferents rols de comportament del consumidor.
6. La importància de 3 conceptes clau: valor, qualitat i satisfacció.
7. Preu, partida pressupostària i portafolis de productes.
8. Concepte de rentabilitat: rotació o diferenciació?
9. Branding: la importància de la nostra marca.
10. Posicionament “fansumer”: una experiència més enllà d’un producte.
Programa dia 9 de Maig – Part II Sessió de Vendes
1. En què fallen les empreses quan venen?
2. Ja està el pla de màrqueting, comencem a preparar-nos per sortir vendre.
3. Què hem de fer al principi de l’entrevista de vendes?
4. Sé comunicar-me amb el client?
5. Conseller o col.locador de producte: Què faig?
6. Monòleg o diàleg?
7. Arguments estudiats o arguments adaptats?
8. Vaig preparat pels dubtes i les objeccions que sortiran?
9. Sé detectar les senyals de compra per tancar la venda?
10. La venda ja ha acabat, què més faig?
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha EsdevenimentsAcció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.