Resum

Horari: 9:00h. a 14:00h.
Quan: 2 i 9 de maig

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Xavier Olivares Veciana.  Consultor i professor, expert en gestió i sistematització d’innovació, pensament de disseny i lideratge. Té una gran experiència com a gerent d’innovació en l’àrea del disseny en diferents sectors a nivel internacional, incloent-hi l’Smart City Lab a Smart Barcelona, una consultora dedicada a augmentar els nivells d’eficiència a les ciutats. Llicenciat en Disseny d’Enginyeria, és llicenciat en MBA per EADA Business School i Màster en Innovació per Disseny Pensant per ESADE Business School.

Lloc: Esplugues Coworking

Loading Map....

Màrqueting i vendes per empreses que comencen – Part I i II

Objectius de la sessió:

Guiar en l’elaboració del Pla de màrqueting i preparar l’actuació de vendes d’una forma coherent, senzilla i pràctica a emprenedors/es i empreses que tot just comencen la seva activitat.

Dirigit a:  emprenedors/es i empreses que tot just comencen la seva activitat.

Programa dia 2 de Maig – Part I  Sessió de Màrqueting

1. El pla d’empresa i el màrqueting: què i perquè.

2. Definint el Mix de màrqueting: Producte, Preu, Distribució i Promoció.

3. Productes i serveis que pensem oferir i el valor diferencial respecte a la competencia i/o productes substitutius.

4. La importància de la segmentació al detall: el client com a eix central.

5. Els diferents rols de comportament del consumidor.

6. La importància de 3 conceptes clau: valor, qualitat i satisfacció.

7. Preu, partida pressupostària i portafolis de productes.

8. Concepte de rentabilitat: rotació o diferenciació?

9. Branding: la importància de la nostra marca.

10. Posicionament “fansumer”: una experiència més enllà d’un producte.

Programa dia 9 de Maig – Part II Sessió de Vendes

1. En què fallen les empreses quan venen?

2. Ja està el pla de màrqueting, comencem a preparar-nos per sortir  vendre.

3. Què hem de fer al principi de l’entrevista de vendes?

4. Sé comunicar-me amb el client?

5. Conseller o col.locador de producte: Què faig?

6. Monòleg o diàleg?

7. Arguments estudiats o arguments adaptats?

8. Vaig preparat pels dubtes i les objeccions que sortiran?

9. Sé detectar les senyals de compra per tancar la venda?

10. La venda ja ha acabat, què més faig?

Amb el cofinançament de:

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.

Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:

No hi ha Esdeveniments

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.