Resum

Quan: 21/03/2019 - 28/03/2019
Horari: 9:30 - 14:30

Inversió: Seminari gratuït

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Objectius:

1. Guiar en l’elaboració del pla de màrqueting adient i preparar l’actuació de vendes d’una forma coherent, senzilla i pràctica a empreses que tot just estan arrencant amb la seva activitat, o que se senten insegures en l’àmbit del màrqueting i les ventes.

2. Dues sessions intensives per sortir amb els coneixements indispensables per implementar i/o millorar aquestes dues activitats del nostre negoci, i que tan importants són per aconseguir l’èxit del projecte empresarial. Ambdues àrees es treballen des d’una vessant molt pràctica i aplicada, partint dels coneixements teòrics necessaris i d’il.lustratius exemples per treballar-les des del rigor i el mètode per aconseguir finalment ser eficients comercialment.

3. Saber elaborar el Pla de Màrqueting: com definir alguns dels aspectes més crítics de la viabilitat de la teva idea.

4. Aprendre a fer l’actuaió comercial adient a partir del pla de màrqueting.

5. Saber comunicar amb cada client, i com assolir l’acord i fidelitzar la nostra proposta de valor afegit.

Dirigit a:  Empreses que estan començant la seva trajectòria empresarial i/o que estiguin en procés de reflexió estratègica, cercant el seu enfocament comercial adient i diferenciador, i que professionalment no han aprofundit encara en el màrqueting i les ventes.

Programa 21 de març sessió de Màrqueting:

Objectius:

-Aprendre a esbrinar les peculiaritats del mercat en el que ens haurem de desenvolupar, les característiques de l’entorn i les de la competència.

-Quin és el/s nostre/s segment/s objectiu/s? Quines son les seves particularitats com a persones? I les seves necessitats/anhels/desitjos latents?

-En  què es basa la nostra oferta i en què ens diferenciem: valor afegit o avantatge competitiva.

-Quina ha de ser la nostra estratègia de marca? Com volem que ens vegin i com hem de posicionar-nos?

-Com ens donarem a conèixer i promocionarem? Quins seran els canals, les eines i les estratègies de difusió?

Continguts:

-El pla d’empresa i el màrqueting: què i perquè.

-Definint el Mix de màrqueting: Producte, Preu, Distribució i Promoció.

-Productes i serveis que pensem oferir i el valor diferencial respecte a la competència i/0 productes substitutius.

-La importància de la segmentació al detall: el client com a eix central.

-Els diferents rols de comportament del consumidor.

-La importància de 3 conceptes clau: valor, qualitat i satisfacció.

-Preu, partida pressupostària i portafolis de productes.

-Concepte de rentabilitat: rotació o diferenciació?

-Branding: la importància de la nostra marca.

-Posicionament “fansumer”: una experiència més enllà d’un producte.

Programa 28 de març sessió de Vendes

Objectius:

-Conèixer en què fallen les empreses quan venen, i com establir el procés de venda tenint en compte les estratègies i tàctiques del pla de màrqueting.

-Aprendre a comunicar-se de forma eficient, i a defensar la teva presentació i els teus arguments de manera convincent.

-Aprendre a detectar senyals de compra per tancar la venda i com convertirte en el conseller del tu client per fidelitzar-lo.

-Quins han de ser els nostres preus de venda? Sota quins criteris els hem de fixar?

Continguts:

-En què fallen les empreses quan venen?

-Ja està el pla de màrqueting, comencem a preparar-nos per sortir a vendre.

-Què hem de fer al principi de l’entrevista de vendes?

-Sé comunicar-me amb el client?

-Conseller o col.locador de producte: Què faig?

-Monòleg o diàleg?

-Arguments estudiats o arguments adaptats?

-Vaig preparat pels dubtes i les objeccions que sortiran?

-Sé detectar les senyals de compra per tancar la venda?

-La venda ja ha acabat, què més faig?

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Subvencionat per: