Seminari sobre Màrqueting de guerrilla

 

Objectiu:

Malgrat que vivim en una època de canvi accelerat, en la qual el màrqueting no podia mantenir-se al marge, l’essència del màrqueting de guerrilla romandrà inalterable. Aquest busca sempre la manera de sobreviure i s’adapta als canvis més difícils de la societat. Aquestes tècniques no eliminen els mètodes tradicionals, sinó que presenten una alternativa diferent al màrqueting habitual. La sessió informativa pretén ajudar els assistents a incrementar les seves vendes, amb una mínima inversió i un ús exhaustiu de les seves idees. Per a les pimes o els emprenedors en general aquestes tàctiques són imprescindibles. Comprovar la seva eficàcia és fàcil; només s’han d’analitzar els inicis de les empreses més pròsperes, tant en el nostre país com en el món sencer. Totes, pràcticament, van usar tècniques d’escamot en els seus inicis.

Dirigit a:

Empresaris, empresàries, gerents, personal de direcció o personal del departament comercial.

Programa:

– El màrqueting del petit empresari. – Els 10 secrets més importants del màrqueting. – Desenvolupar un pla de màrqueting de guerrilla. – Tàctiques guanyadores. 

Amb el suport de: