Resum
Quan: 24 d’octubreHorari: 15:30 - 17:30
Inversió: Seminari gratuït
Guillem Ramos, 8 anys d’experiència en l’àrea de màrqueting. Tècnic del Centre d’Empreses. Llicenciat en Economia per la UAB.
MÀRQUETING ESTRATÈGIC: què vens, a qui i com
Objectiu de la sessió:
Aprendre a elaborar un Pla de Marketing que t’ajudi a vendre més i millor.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa :
- Per a què fer un pla de Marketing
- Segmentació per a conèixer el teu client
- Proposta de valor: per què ens han de comprar els clients?
- Productes, serveis i preus
- Pla d’acció: Distribució i Promoció
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.