Resum

Quan: 21 d’octubre
Horari: 16:00 - 18:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Sònia Palaumés de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Diplomada  per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans.

 

MÀRQUETING ESTRATÈGIC: què vens, a qui i com

Objectiu de la sessió:
Aprendre a elaborar un Pla de Marketing que t’ajudi a vendre més i millor.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa :

  • Per a què fer un pla de Marketing
  • Segmentació per a conèixer el teu client
  • Proposta de valor: per què ens han de comprar els clients?
  • Productes, serveis i preus
  • Pla d’acció: Distribució i Promoció

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.