Resum
Quan: 24 d’Abril
Horari: 16:30h. a 19:30h.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Ainhoa Soriano, senior Consultant a Anima Strategic Consulting
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius de la sessió:
– Donar a conèixer com les noves tendències socials, econòmiques i tecnològiques representen una font d’oportunitats per a noves iniciatives i projectes d’innovació empresarial.
– Transformar les macro tendències globals en reptes de negoci específics per a cadascun dels sectors empresarials participants.
– Entregar als participants eines pel seguiment de tendències globals i la identificació de noves tendències en el mercat.
Dirigit a: Emprenedors o empresaris interessats en conèixer noves macro tendències del context actual i com aquestes afecten als nostres negocis i consumidors.
Programa:
- Introducció: Què és una macro tendència?
- Les macro tendències més rellevants a data d’avui:
- Socials: Pensament global, Tornar als bàsics i Status sense remordiments.
- Econòmiques: Consum conscient, Preus comprensius i Preconsumidors.
- Tecnològiques: Connectivitat, Big Data i Human centered approach.
- Exemples pràctics de com les tendències afecten a una determinada indústria i als seus clients:
- Com afecta una tendència a un sector, una empresa i als seus clients?
- Quin impacte pot generar en el futur?
- Quines respostes es poden donar davant d’aquesta situació
- Eines per a la transformació de las macro tendències en aspectes clau per la meva indústria o sector: Trend Canvas.
- Caçadors de tendències: El cas de Trendwatching, pioners en la identificació i publicació de tendències.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: