Resum:

Quan: 20 i 22 de juny (2 dies)
Horari: de 15h a 20h 
Duració total: 10h

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Mònica Mendoza, Llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni  i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).

 Marcia Paola  Consultora i Formadora de Marketing Digital, Directora Hola Marketing , t’ajudo a captar i fidelitzar clients, Martech, Especialista en Publicitat Digital, Assessora Digital.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

LES 12 ÚNIQUES MANERES DE CAPTAR CLIENTS

Objectius de la sessió:

– Conèixer tots els canals de venda que hi ha en l’actualitat.
– Saber fer una bona estratègia comercial.
– Conèixer les 12 úniques maneres de captar clients.
– Saber fer la selecció adient dels canals i mesurar els resultats.

Dirigit a: Emprenedors i personal a càrrec d’una empresa.

Continguts:

Sessió 1: 20/06/2022
1- Com vendre en els temps actuals?
2- Què significa que el món és híbrid?
3- Quin model de negoci tinc? B2B o B2C? o B2B2C?
4- Quines són les 12 úniques maneres de captar clients?
 
Sessió 2: 22/06/2022
1- En el món online, com trobo clients si no tinc pressupost per invertir en màrqueting o bé és molt poc?
2- Com trobar el teu target a les xarxes?
3- Quina xarxa és la més adequada?
4- Com genero un calendari editorial al món online?
5- Com captar l’atenció del meu públic en la inmensitat d’Internet.
6- Missatges persuassius a les xarxes (copywritting).
 

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.