Resum
Quan: 8, 15 i 22 d’octubreHorari: 15:00 - 18:20
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
Les 12 úniques maneres de captar clients
Objectius de la sessió:
Aprendre les úniques 12 maneres que tenen de captar clients en la era de la omnicanalitat.
Dirigit a: Emprenedors i personal a càrrec d’una empresa.
Programa:
Sessió 1:
• Objectius:
– Aprendre què és la omnicanalitat.
– Treure avantatges competitives del producte o servei abans de sortir al mercat.
– Conèixer tots els canals de comercialització dels temps actuals.
• Continguts:
– Com vendre avui en dia (entorns V.U.C.A).
– Què és la omnicanalitat.
– Estratègies comercials en un món híbrid (on i off-line).
– Quina és la meva proposta de valor?
– Coneguem les 12 maneres úniques de captar clients.
– Exemples.
– Dinàmica grupal.
Sessió 2:
• Objectius:
– Conèixer l’aplicabilitat de la estratègia de vendes en el canal on-line.
– Aprendre mètriques necessàries per mesurar les campanyes i promocions a
Internet.
– Aprendre a fer servir de manera correcta les estratègies de vendes a les xarxes
socials.
• Continguts:
– Com aplico això al món on-line?
– Estratègies de venda al món on-line.
– Definim el buyer persona: ara què fem?.
– Com treure més rendiment a les xarxes socials.
– Com fer missatges per captar l’atenció de l’audiència (en poc temps).
– Eines per mesurar la meva eficiència en la comunicació/publicitat/RRSS.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: