Kit bàsic de comunicació per donar a conèixer el teu negoci
[:CA]
Presentació: Ajudar a les empreses de nova creació a conèixer les eines per a desenvolupar una identitat corporativa professional que els permeti assolir els seus objectius comercials.
Objectius de la sessió:
1. Dotar de les eines bàsiques per construir una identitat corporativa eficaç.
2. Saber adequar la identitat corporativa al sector de l’activitat i diferenciar-se de la competència a través de les eines de comunicació.
Dirigit a: Persones emprenedores de qualsevol sector, amb negoci en fase de projecte o que tinguin dubtes sobre la comunicació que estan desenvolupant.
Programa:
1. El posicionament comercial: saber quin som i com volem ser percebuts.
2. La identitat corporativa per a la construcció de la marca: el logotip, el base line, el manual bàsic d’identitat corporativa.
3. La targeta de visita.
4. La web.
5. La presentació corporativa: com vendre el teu negoci a través d’un PDF: criteris de màrqueting en la redacció de continguts i el disseny.
6. Les xarxes socials: estratègia bàsica i plans de continguts.
7. E-Mailings i Newsletter: consells per a l’eficàcia comercial.
8. El fullet promocional: estructura i continguts.
9. Exercici pràctic per a l’elaboració d’una peça de comunicació.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Montserrat Codina Farriol.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la progració:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha Esdeveniments
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.
[:es]
Presentació: Ajudar a les empreses de nova creació a conèixer les eines per a desenvolupar una identitat corporativa professional que els permeti assolir els seus objectius comercials.
Objectius de la sessió:
1. Dotar de les eines bàsiques per construir una identitat corporativa eficaç.
2. Saber adequar la identitat corporativa al sector de l’activitat i diferenciar-se de la competència a través de les eines de comunicació.
Dirigit a: Persones emprenedores de qualsevol sector, amb negoci en fase de projecte o que tinguin dubtes sobre la comunicació que estan desenvolupant.
Programa:
1. El posicionament comercial: saber quin som i com volem ser percebuts.
2. La identitat corporativa per a la construcció de la marca: el logotip, el base line, el manual bàsic d’identitat corporativa.
3. La targeta de visita.
4. La web.
5. La presentació corporativa: com vendre el teu negoci a través d’un PDF: criteris de màrqueting en la redacció de continguts i el disseny.
6. Les xarxes socials: estratègia bàsica i plans de continguts.
7. E-Mailings i Newsletter: consells per a l’eficàcia comercial.
8. El fullet promocional: estructura i continguts.
9. Exercici pràctic per a l’elaboració d’una peça de comunicació.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Montserrat Codina Farriol.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la progració:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha Esdeveniments
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.
[:]