Resum

Quan: 28/05/2019
Horari: 9:30 - 13:30

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:

Sònia Palaumés de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Tècnica del Centre d’Empreses.  Diplomada  per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.

Lloc: Esplugues Coworking

Presentació:

El màrqueting es una metodologia que té com a finalitat conèixer, atraure i retenir al client, satisfent les seves necessitats i, d’aquesta manera, assolir els nostres objectius empresarials.

Confeccionar un bon pla de màrqueting augmentarà les possibilitats d’èxit de l’empresa.

En un bon pla de màrqueting s’han de recollir les dades més importants del sector, de la competència, dels potencials clients i de la teva empresa, els objectius a assolir, les estratègies de vendes i promoció a implementar i la seva planificació.


Objectiu de la sessió:

Introduir els principals conceptes per elaborar un pla de màrqueting.


Dirigit a: 
 Emprenedors/es i empresaris/es


Programa:

  1. Anàlisi extern  i intern
  2. Segmentació de clients
  3. Proposta de valor
  4. Estratègia – Marca i posicionament
  5. Pla d’acció – Producte, Preu, Distribució, Promoció
  6. Pla d’acció i monitorització

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.