Resum
Quan: 13/11/2018Horari: 9:30 - 13:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per:
Sònia Palau, més de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Tècnica del Centre d’Empreses. Diplomada per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.
Lloc: Esplugues Coworking
Introducció al màrqueting per al meu negoci
Presentació:
El pla de màrqueting i comercial és la eina bàsica per a qualsevol empresa que vulgui ser promocionar i comercialitzar de forma efectiva el seu producte o servei.
En un bon pla de màrqueting s’han de recollir les dades més importants del sector, de la competència, dels potencials clients i de la teva empresa, els objectius a assolir, les estratègies de vendes i promoció a implementar i la seva planificació.
Objectiu de la sessió:
Introduir els principals conceptes per elaborar un pla de màrqueting
Dirigit a: Emprenedors/es i empresaris/es
Programa:
- Definició prèvia del negoci
- Anàlisi extern i intern
- Diagnòstic (DAFO)
- Establiment d’objectiu
- Estratègia – Marca i Posicionament
- Pla d’acció – Producte, Preu, Distribució, Promoció
- Pla d’acció i Monitorització
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.