Resum
Quan: 2, 9, 12 i 19 de novembre de 2020Horari: 10:00 – 13:30h
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
Facebook i WhatsApp per a negocis
Objectius de la sessió:
– Aprendre amb profunditat el màrqueting online a través de WhatsApp i les novetats que aporta WhatsApp Business als negocis per comunicar-se de forma més efectiva amb els clients.
– Aprendre amb profunditat el funcionament de Facebook a nivell d’empresa per poder utilitzar-la en el dia a dia amb èxit en el negoci dels participants.
Dirigit a: Persones autònomes, empresàries, personal directiu, comandaments de pimes o personal de màrqueting que volen donar a conèixer els seus productes o serveis a través de Facebook i WhatsApp. En la part pràctica el curs creix de forma lineal. Es comencen per les configuracions essencials i publicacions bàsiques per anar progressant fins als elements més complexes i avançats.
Programa:
Sessió 1: 2/11/2020
• Objectius:
– Conèixer a fons el màrqueting online a través de WhatsApp Web i les novetats
de WhatsApp Business.
– Conèixer les diverses formes d’instal·lació de WhatsApp segons la casuística de cada negoci.
– Conèixer les darreres novetats de la plataforma WhatsApp Business.
• Continguts:
– Experiències inspiradores de màrqueting, d’atenció a l’usuari i fidelització en
negocis amb WhatsApp.
– WhatsApp Web: Funcionament i utilització avançada de la plataforma a través de l’ordinador per a la màxima eficàcia i rendiment.
– Funcionalitats de WhatsApp Business, la plataforma per empreses i negocis.
Sessió 2: 09/11/2020
• Objectius:
– Aprendre a enviar butlletins, promocions o altres informacions d’interès de forma massiva per als clients que ens ho han sol·licitat.
– Conèixer l’evolució de la plataforma d’anuncis de WhatsApp per empreses.
– Conèixer la comunicació més efectiva a Facebook amb els nostres usuaris.
– Configurar adequadament una pàgina d’empresa.
• Continguts:
– Generar butlletins i promocions a través de WhatsApp: Gestió de WhatsApp i la RGPD.
– Segmentació de clients i enviaments a llistes de difusió amb missatges de valor.
– Darreres novetats de la plataforma per a realitzar campanyes d’anuncis a través de WhatsApp Business.
– Facebook: Comunicació visual i emocional per aconseguir més engagement amb els nostres fans i clients. El poder de les paraules.
– Com treballen les marques, empreses i organitzacions a Facebook. Què podem aprendre d’elles.
– Continguts que valoraran els nostres fans. Què funciona millor.
– Configuració avançada d’una pàgina de Facebook.
– Eines de disseny que ens ajudaran en la configuració.
– Publicar de forma atractiva per a l’usuari: posts, vídeos, enllaços, enquestes,
histories, espai canvas, etc.
Sessió 3: 12/11/2020
• Objectius:
– Aprendre a utilitzar el vídeo per a comunicar-nos amb els nostres seguidors.
– Aprendre mostrar productes en una botiga a Facebook o a realitzar concursos.
• Continguts:
– La utilització efectiva del vídeo a Facebook. Subtitulació.
– Gestió de permisos de la pàgina.
– Administració de la plataforma Messenger de la pàgina.
– Estadístiques del públic de Facebook i de la nostra pàgina.
– Programar publicacions a la hora de més audiència.
– Configuració d’una botiga a Facebook i publicació de productes.
– Quins errors no podem cometre? Com solucionar una crisi social media?
Sessió 4: 19/11/2020
• Objectius:
– Realitzar campanyes de publicitat segmentada enfocades al públic potencial del negoci.
• Continguts:
– Edgerank en què ens afecta. Darrers canvis i novetats.
– Creació de sortejos i concursos a Facebook.
– Campanyes de publicitat segmentada amb Facebook a llocs i públic concret segons les nostres necessitats.