Resum
Horari: 10h. a 14h.Quan: 2 i 9 d’octubre
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Helena Casas.
Formació acadèmica: Llicenciada en Psicología per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgrau en Psicología Clínica i de la Salut, a ISEP. Máster en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic, Barcelona International Management Business School (BIMBS). Experiència docent: Consultora, Speaker i Docent en Màrqueting Digital i Marca Personal. Especialista en Benchmarking Digital, en gestió de projectes per implementar la presència de les empreses a Internet, i en dinamitzar comunitats d’usuaris a travès de les xarxes Socials. Professora de WordPress per a creació de Webs i Blocs Corporatius. Professora Associada de la Universitat de Vic, a l’assignatura Comunicació i Posicionament Digital del Grau en Multimèdia. Docent i Tutora de Projectes a l’Escola de Postgrau de la Universitat Autònoma de Barcelona. Professora a diferents programes de l’ESDI, UdG, ESCI, Cambra de Comerç de Sabadell i Terrassa, Barcelona Activa, UCA d’ASEPEYO, etc. Ponent en seminaris per a diversos Consells Comarcals, Ajuntaments, Generalitat de Catalunya, entre d’altres entitats publiques i privades.
Lloc: Esplugues – Edifici Puig Coca
Facebook i Twitter per emprenedors – Part I-II
Objectius de la sessió:
Capacitar als emprenedors per utilizar correctament Facebook i Twitter com a eines digitals que formen part de la gestió del seu projecte empresarial.
Dirigit a: emprenedors/es, professionals i autònoms/es.
Continguts:
Sessió 1: Facebook
- Introducció. Tipus de comunicació.
- El públic objectiu.
- Diferències entre perfil i pàgina d’empresa.
- L’algoritme de Facebook.
- Configuració de la pàgina: segmentació, atribució, rols, etc.
- Informació de la pàgina.
- Funcionalitats. Com treure’n el màxim partit.
- Gestió de les publicacions.
- Tipus de continguts que hi podem compartir. Formats.
- Connectar amb altres xarxes socials.
- Estadístiques.
- La promoció i la publicitat al Facebook.
- Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.
Sessió 2: Twitter
- Introducció.
- Compte: configuració, dades, privacitat…
- Extracte: resum del nostre perfil i informació.
- Fotografies: perfil, portada, fons.
- Comunicació: tipus de publicacions, RT, mencions.
- Els Hashtags.
- La piulada perfecta.
- Seguidors i seguint.
- Assignació dels comptes que seguim, a llistes: segmentació.
- Connectar amb altres xarxes socials. Automatització.
- Programar contingut.
- Mesurar i monitorar.
- Anàlisi de referents i competidors. Benchmark.
- Definir una estratègia.
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha EsdevenimentsAcció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.