Resum

Quan: 02/07/2019 - 16/07/2019
Horari: 15:00 - 19:30

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Emili Rodríguez Miras (Coaching Tecnológico)

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Objectius de la sessió: 
– Crear i optimitzar un perfil d’empresa a Instagram i Twitter.
– Conèixer el funcionament tècnic per publicar continguts i gestionar la comunitat de totes dues xarxer socials per fer-les crèixer.
– Comunicació a Instagram i Twitter.
– Aprendre a crear concursos i campanyes publicitàries.

Dirigit a: Autònoms, empresaris/àries, comerços que volen donar a conèixer els seus productes i serveis a través d’Instagram i Twitter.

Continguts:

Primera sessió – 2 de Juliol:

*Objectiu: Conèixer el funcionament d’Instagram aplicat als Negocis.

*Programa:
– Per a què serveix Instagram i com utilizar-se professionalment.
– Optimització del perfil i configuració en detall d’un compte d’empresa.
– Crear una bio atractiva.
– Treballar el contingut i hasthags.
– Crear publicacions de tot tipus amb fotos i vídeos.
– Transmissions en directe.
– IGTV la plataforma de vídeo estès a Instagram.

Segona sessió – 9 de Juliol:

*Objectiu: Aprendre a donar més difusió a les publicacions i promocionar continguts a través de la publicitat o concursos.

*Programa:
– Històries d’Instagram: Com treballar-les i possibilitats d’incloure al perfil com a catàleg de productes o serveis.
– Com publicar a Instagram des del teu ordinador.
– Concursos de fotos i comentaris a Instagram: Bases legals, procediment i tria  de guanyadors aleatòria.
– Com gestionem la comunitat: recerca de seguidors, a qui seguir, estratègies per aconseguir seguidors.
– Crea una campanya publicitària segmentant al teu públic objectiu.
– Aplicacions mòbils externes per Instagram més populars.

Tercera sessió – 16 de Juliol:

*Objectius:
– Configuració d’un compte de Twitter.
– Aprendre el funcionament habitual de Twitter i com gestionar un compte pel negoci.
– Monitorització d’usuaris i hashtags a través de Hootsuite.
– Integrar a Hootsuite Instagram i Twitter, monitorització de hasthags i programació de publicacions.

*Programa:
– Configuració del nostre perfil i compte adequadament.
– Com escriure tuits i integrar els elements multimèdia.
– Com crear continguts d’èxit a Twitter.
– Estadítiques de Twitter, control d’usuaris i de quin lloc visiten els teus enllaços. Millors hores per tuitejar.
– Gestionar situacions de crisis en Twitter.
– A qui ens interessa seguir, com seguir-los.
– Recerques avançades en Twitter.
– Mètodes i aplicacions per aconseguir més seguidors.
– Hootsuite configuració de comptes d’Instagram i Twitter, programació de Tuits i posts d’Instagram.


Metodologia:

Seminari pràctic: és necessari venir amb portàtil (no tablet).

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.