Resum
Quan: 10 i 17 de desembre de 2019Horari: 15:30 - 19:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Montserrat Codina Farriol
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius:
– Crear una estratègia de continguts que serveixi als objectius de l’empresa.
– Aprendre a redactar, crear continguts atractius i fer curació de continguts.
Dirigit a: Persones interessades en millorar les seves capacitats per elaborar continguts en les comunicacions digitals de l’empresa.
Programa:
Sessió 1 : Estratègia de continguts.
• Objectius:
– Entendre la importància dels continguts en l’estratègia de màrqueting de
l’empresa.
– Conèixer la metodologia per crear una estratègia de continguts en l’entorn digital.
• Continguts:
– Definició de l’estratègia de continguts.
– Anàlisi prèvia de la situació actual (marca/mercat/ públic).
– Usuaris i audiència.
– El contingut de valor: Què comuniquem i com?
– Tipologia de continguts segons l’objectiu.
– Execució: accions a desenvolupar.
– Pràctica: Pautes per a la creació de l’estratègia de continguts de l’empresa.
Sessió 2 : Creació de Continguts.
• Objectius:
– Aclarir dubtes de la pràctica iniciada a la sessió anterior.
– Assolir els criteris per a l’elaboració de continguts web, blog i xarxes socials.
– Conèixer els criteris per a la curació de continguts.
– Practicar la creació de continguts amb l’aplicació Canva.com.
• Continguts:
– Criteris per a la curació de continguts.
– Com crear continguts web i blog.
– Indicacions clau per crear continguts a les xarxes socials.
– Practicar la creació de continguts amb l’aplicació canva.com.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: