Resum
Horari: 16h. a 20h.Quan: 26, 28 de juny i 3 de juliol
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Sr. Fabio Bugalla de Etáctica Proyectos Digitales, S.L.
Lloc: Esplugues – Edifici Puig Coca
Eines gratuïtes al núvol d’internet per gestionar la teva empresa
Objectius de la sessió:
La nova revolució tecnològica resideix en el Núvol: Cloud és com es coneix el conjunt de serveis i recursos propis de la nova generació d’internet on es troben allotjades moltes aplicacions informàtiques gratuïtes. Com a exemple 1 de cada 5 empreses als EUA utilitza Google Docs, una suite ofimàtica gratuïta que no necessita de llicències, sistemes operatius ni actualitzacions. Conèixer, entendre i aprendre a utilitzar aquestes noves eines és fonamental per a reduir costos, augmentar la productivitat i aprofitar al màxim les potencialitats del núvol.
Dirigit a: Autònoms, gestors de micro, petites i mitjanes empreses.
Programa:
Sessió I dia 26 de juny
• Objectiu:
– L’objectiu d’aquesta sessió és que els participants coneguin les eines de
comunicació (correu, contactes i lloc web) integrades de Google i aprenguin a
utilitzar les seves funcions avançades com a etiquetes, filtres, reexpedicions,
automatització de tasques, etc. Així mateix aprendran a generar un senzill lloc web
amb un formulari de contacte.
• Continguts:
– Eines per a la comunicació:
* Gmail – correu electrònic avançat.
* Configuració.
* Comptes.
* Etiquetes.
* Funcions de cerca.
* Autoresponders.
* Funcions avançades.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de contactes.
* Crear contacte.
* Crear grups.
* Sincronització amb el mòbil.
* Exportació – importació de contactes.
* Google Sites – disseny i allotjament de planes web gratuïtes.
* Creació d’una plana web.
* Creació del menú de navegació.
* Ús de plantilles.
* Modificar els continguts.
* Administració d’un site.
* Formularis de contacte amb google forms.
* Tipus de gadgets.
* Wikis i fòrums.
Sessió II dia 28 de juny
• Objectiu:
– En aquesta sessió els participants aprendran utilitzar les eines de productivitat en
el núvol ofertes per Google que abasten full de càlcul, presentacions, processador
de text, etc. A més coneixeran les funcionalitats avançades de compartició de
documents i treball col·laboratiu juntament amb les funcions d’allotjament.
• Continguts:
– Productivitat:
* Agenda i calendari.
* Configuració.
* Calendaris compartits.
* Esdeveniments i tasques.
* Avisos.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de tasques.
* Google Apps (suite ofimàtica).
* Processador de textos.
* Full de càlcul.
* Formularis.
* Presentació de diapositives.
* Google Drive – disc dur al núvol.
* Gestió de documents.
* Compartir documents.
* Etiquetes.
* Pujar i descarregar documents.
Sessió III dia 3 de july
• Objectiu:
– En aquesta sessió els participants aprendran a utilitzar altres eines
disponibles en el núvol per gestionar clients (CRM) ja sigui per a
vendes, màrqueting i atenció al client. Així mateix es veuran funcions
avançades de bases de dades i desenvolupament de senzilles
aplicacions de mesura. Finalment coneixeran diferents solucions de
facturació disponibles al núvol.
• Continguts:
– Màrqueting i vendes.
* Zoho CRM – Gestió de clients.
* Configuració.
* Màrqueting i vendes.
* Atenció al client.
* Integració amb google apps.
* Zoho Creator – Base de dades i aplicacions.
* Crear formularis, taules i vistes.
* Workflows.
* Funcions bàsiques i avançades.
* Zoho SaleIQ – Chat online.
* Configuració.
* Facturació – http://www.simpleinvoices.org/
* Crear una nova factura.
* Factures recurrents.
* Solucions alternatives.
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses o altres activitats a Esplugues:
No hi ha EsdevenimentsAcció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.