Resum
Quan: 13 d’octubreHorari: 10:00 - 13:00
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Raquel Fructos
Diplomada en Turisme per la Universitat de Girona. Màster en International Business a La Salle. Postgrau en Màrqueting Digital a Esic. Màster en Neuromarketing per la Universitat de Granada. Professora Neuromarketing a ESIC (grau Marketing). Formacions en lideratge (Aragon Exterior). Formacions a Saragossa Activa. Formacions a empreses privades d´equips comercials internacionals. Tutora de TFG dels estudiants de Marketing a Universitat de Saragossa i Universitat Tècnica de Ambato (Equador).
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
Despertar l’efecte Wow de la teva marca
Objectius de la sessió:
La neurociència en els últims 10 anys, ha aportat molt de coneixement sobre com funciona el cervell i com intervé en les decisions de compra. El subconscient, és el responsable de la majoria de les decisions que es prenen i les emocions són les protagonistes. Per altra banda, estem davant d’un consumidor molt connectat, informat i exigent, i totes les estratègies haurien d’anar enfocades a captar la seva atenció; però i si a més l´enamorem? Tindrem un client fidel, que parlarà de tu. Benvinguts a la Brand Experience, la clau que utilitzen les marques més importants del món.
Dirigit a: Responsables de pimes, persones emprenedores, caps de departament, comercials i responsables de màrqueting i comunicació.
Programa:
– Neurowhat? Fonaments de la neurociència.
– Com persuadir a Hommer Simpson i la màgia de Mary Poppins.
– El valor simbòlic de la nostra marca.
– Què és una experiència de marca.
– Com crear l´efecte Wow.
– Màrqueting sensorial i experiencial.
– Casos d’èxit.
– Role-play per construir una “brand experience”.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: