Resum:
Quan: 03/05/2018
Horari:
Dimarts i dijous de 18:00 - 21:00
Durada del curs: 50h
Cost: El curs esta subvencionat al 100%. És obligatori assistir a un 80% de les sessions.
Formador:
Lino Pedro Hernández Rué. Emprendedor, comunicador, editor, periodista y docente.
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius generals:
– Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.
– Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.
– Rendibilitzar les possibilitats del web .
– Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .
– Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.
Objectius específics:
– Entendre els àmbits digitals en general
– Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i perquè).
– Aprendre a convertir leads en clients
– Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals
– Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).
– Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d’atracció (Inbound màrqueting)
– Entendre les mètriques digitals.
1.Introducció al màrqueting digital
1.1. Conceptes generals
1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l’àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
1.3. Concepte d’intermediació digital.
2. Màrqueting i comerç electrònic
2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento… La importància dels continguts.
3. Estratègia de màrqueting i mitjans socials
3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la
competència.
3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i
fidelitzem
3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING
4. Estratègies de màrqueting digital
4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
4.3. Màrqueting d’afiliació: Eixos bàsics d’un programa d’afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d’afiliats.
4.4. Mobile Marketing: accions pull i push
4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d’ús a les xarxes socials. Fases d’un
pla de social media.
5. Anàlisi DAFO
6. Màrqueting viral
7. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
7.1 Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…
Dirigit a: Treballadors en actiu per compte propi (RETA) o compte aliè (Règim General).
Durada: del 03/05/2018 al 28/06/2018 (50h repartides entre dimarts i dijous)
Sessions:
Dijous 03/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 08/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 10/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 15/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 17/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 22/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 24/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 29/05/2018 de 18h a 21h
Dijous 31/05/2018 de 18h a 21h
Dimarts 05/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 07/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 12/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 14/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 19/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 21/06/2018 de 18h a 21h
Dimarts 26/06/2018 de 18h a 21h
Dijous 28/06/2018 de 18h a 20h
TOTAL: 50h
Cost: El curs esta subvencionat al 100%. És obligatori assistir a un 80% de les sessions.
Programa:
1. Introducció al màrqueting digital
1.1. Conceptes generals
1.2. Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l’àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
1.3. Concepte d’intermediació digital.
- Màrqueting i comerç electrònic
2.1.Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
2.2.Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento… La importància dels continguts.
- Estratègia de màrqueting i mitjans socials
3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la
competència.
3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i
fidelitzem
3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING
- Estratègies de màrqueting digital
4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
4.3. Màrqueting d’afiliació: Eixos bàsics d’un programa d’afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d’afiliats.
4.4. Mobile Marketing: accions pull i push
4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d’ús a les xarxes socials. Fases d’un
pla de social media.
- Anàlisi DAFO
- Màrqueting viral
- Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
7.1 Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…
Requisits: Aportar la següent documentació:
- Sol.licitud de participació que s’enviarà als inscrits
- Còpia del DNI
- Nòmina actual o comprobant de rebut de l’autònom
Observacions: Curs subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Formació prioritària per a treballadors en actiu. Es trucarà als inscrits per requerir la documentació necessària i es confirmarà la plaça a aquells que compleixin els requisits.
Més informació: Centre d’Empreses PROCORNELLÀ- 934748042 – inscripcionscentre@procornella.cat