Curs Cambra: Màrqueting digital
Objectiu:
El màrqueting digital està adquirint una posició essencial en l’entorn empresarial actual. Les eines que les Noves Tecnologies ens posen a la nostra disposició són d’un abast encara difícil de mesurar.En tot cas, els canvis continus que s’esdevenen en aquest entorn, ens obliguen a una bona preparació davant nous reptes.
Dirigit a:
Gerents de pimes així com responsables de màrqueting de les empreses, que vulguin començar i/o consolidar la seva estratègia digital.
Programa:
– Per què un Pla de Màrqueting Digital? – Començar a crear un Pla de Màrqueting? – Noves eines; objectius de sempre? – Període de transició entre el model de sempre i el nou model – La web com a eix central de la nostra estratègia digital – Els altres medis digitals que disposem – Eines Web 2.0, que són gratuïtes: Aprofitem-ho! – Revisió i aprofitem de tot alló que podem trobar a Internet per a la millora de la nostra posició digital – Implementació del Pla de Màrqueting Digital – Nous formats de Publicitat – Oberts les 24h – Com elaborar el nostre propi Pla de Màrqueting Digital – Mercats Globals, Realitats úniques
Metodologia:
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions reals.
Quan:
El 16, 23 i 30 de maig de 9h a 14h
Inversió:
275€ (10% de descompte per a socis del Club Cambra) Aquest curs és bonificable. Més informació a: http://www.cambrabcn.org/formacio/recursos/bonificacio_formacio
Impartit per: La Cambra de Comerç de Barcelona