Curs Cambra: Màrqueting digital

 

Objectiu:

El màrqueting digital està adquirint una posició essencial en l’entorn empresarial actual. Les eines que les Noves Tecnologies ens posen a la nostra disposició són d’un abast encara difícil de mesurar.En tot cas, els canvis continus que s’esdevenen en aquest entorn, ens obliguen a una bona preparació davant nous reptes.

Dirigit a:

Gerents de pimes així com responsables de màrqueting de les empreses, que vulguin començar i/o consolidar la seva estratègia digital.

Programa:

– Per què un Pla de Màrqueting Digital?   – Començar a crear un Pla de Màrqueting?  – Noves eines; objectius de sempre?  – Període de transició entre el model de sempre i el nou model   – La web com a eix central de la nostra estratègia digital   – Els altres medis digitals que disposem  – Eines Web 2.0, que són gratuïtes: Aprofitem-ho!  – Revisió i aprofitem de tot alló que podem trobar a Internet per a la millora de la nostra posició digital   – Implementació del Pla de Màrqueting Digital   – Nous formats de Publicitat   – Oberts les 24h   – Com elaborar el nostre propi Pla de Màrqueting Digital   – Mercats Globals, Realitats úniques  

Metodologia:

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent.  Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions reals. 

Quan:

El 16, 23 i 30 de maig de 9h a 14h

Inversió:

275€ (10% de descompte per a socis del Club Cambra) Aquest curs és bonificable. Més informació a: http://www.cambrabcn.org/formacio/recursos/bonificacio_formacio  

Impartit per: La Cambra de Comerç de Barcelona