Curs Cambra: Gestió telefònica: emissió i recepció de trucades
Objectiu:
-Comprendre l’experiència subjectiva, el funcionament humà, i el funcionament dels models principals en comunicació.
-Conèixer els meus punts forts i àrees de millora.
-Conèixer les eines bàsiques i com treballar els elements de forma més efectiva
-Adquirir els coneixements i les habilitats que permetin donar un valor afegit a l’atenció al client mitjançant tècniques per obtenir un major coneixement de les claus psicològiques que afavoreixen les relacions comercials i aprendre tècniques per potenciar el “Jo” comunicador.
-Saber com satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants.
-Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients.
-Millorar la capacitat competitiva i d’adaptació als mercats.
Dirigit a:
Tota aquella persona que utilitzi el telèfon com una eina indispensable en les seves tasques diàries dins l’empresa.
Programa:
1.- La Comunicació persuasiva des de la psicologia. Bases del neuromàrqueting
1.1.Components de la comunicació telefònica (el somriure, la veu, l’entonació, el ritme i el silenci) 1.2.Identificació de les necessitats del client. com realitzar les preguntes oportunes i a guanyar-se la confiança de l’ interlocutor. 1.3.Sabeu escoltar? Conèixer com efectuar l’escolta activa, Test d’escolta activa. 1.4.Tractament del llenguatge, aspectes neurolingüístics. 1.5.Desdramatizar les situacions negatives i eines per combatre l’actitud negativa de l’ interlocutor 1.6.Classificacions del públic a tractar i tipus de trucades
2.- Pautes per a una comunicació telefònica eficaç, enfocat a millorar la capacitat d’adaptació als canvis del mercat
2.1.Canvi de paradigmes en situacions difícils 2.2.Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients. 2.3.Eines per satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants 2.4.Identificació de necessitats actuals per a clients nous i per a clients potencials.
Metodologia:
La finalitat de la formació és l’acció, la metodologia activa i participativa en aquest curs va estretament lligada a l’assoliment dels objectius mitjançant el desenvolupament de continguts teòrics, la resolució d’exercicis escrits i orals, l’aplicació de casos pràctics.
Quan:
El 18 i 25 d’abril de 9h a 14h
Inversió: 225€ (10% de descompte per a socis Club Cambra) Aquest curs és bonificable. Més informació a: http://www.cambrabcn.org/formacio/recursos/bonificacio_formacio
Impartit per: La Cambra de Comerç de Barcelona