Curs Cambra: Gestió telefònica: emissió i recepció de trucades

 

Objectiu:

-Comprendre l’experiència subjectiva, el funcionament humà, i el funcionament dels models principals en comunicació.  

-Conèixer els meus punts forts i àrees de millora.  

-Conèixer les eines bàsiques i com treballar els elements de forma més efectiva  

-Adquirir els coneixements i les habilitats que permetin donar un valor afegit a l’atenció al client mitjançant tècniques per obtenir un major coneixement de les claus psicològiques que afavoreixen les relacions comercials i aprendre tècniques per potenciar el “Jo” comunicador.    

-Saber com satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants.    

-Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients.    

-Millorar la capacitat competitiva i d’adaptació als mercats.

Dirigit a:

Tota aquella persona que utilitzi el telèfon com una eina indispensable en les seves tasques diàries dins l’empresa.  

Programa:

1.- La Comunicació persuasiva des de la psicologia. Bases del neuromàrqueting

1.1.Components de la comunicació telefònica (el somriure, la veu, l’entonació, el ritme i el silenci)   1.2.Identificació de les necessitats del client. com realitzar les preguntes oportunes i a guanyar-se la confiança de l’ interlocutor.   1.3.Sabeu escoltar? Conèixer com efectuar l’escolta activa, Test d’escolta activa.   1.4.Tractament del llenguatge, aspectes neurolingüístics.   1.5.Desdramatizar les situacions negatives i eines per combatre l’actitud negativa de l’ interlocutor   1.6.Classificacions del públic a tractar i tipus de trucades  

2.- Pautes per a una comunicació telefònica eficaç, enfocat a millorar la capacitat d’adaptació als canvis del mercat    

2.1.Canvi de paradigmes en situacions difícils   2.2.Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients.   2.3.Eines per satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants   2.4.Identificació de necessitats actuals per a clients nous i per a clients potencials.

Metodologia:

La finalitat de la formació és l’acció, la metodologia   activa i participativa en aquest curs va estretament lligada a l’assoliment dels objectius mitjançant el desenvolupament de continguts teòrics, la resolució d’exercicis escrits i orals, l’aplicació de casos pràctics.  

Quan:

El 18 i 25 d’abril de 9h a 14h 

Inversió: 225€ (10% de descompte per a socis Club Cambra) Aquest curs és bonificable. Més informació a: http://www.cambrabcn.org/formacio/recursos/bonificacio_formacio  

Impartit per: La Cambra de Comerç de Barcelona