Resum
Quan: 8, 15 i 22 d’abril de 2021Horari: 10h – 12:45h
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
CONEIX QUINES TECNOLOGIES I XARXES SOCIALS ET PODEN AJUDAR A DIFONDRE EL TEU NEGOCI
Objectius de la sessió:
Amb aquesta formació s’intenta donar una visió general del que un emprenedor o negoci hauria de tenir present per la seva presència a internet en el moment actual.
Es tracta d’una primera orientació. Un recull de consells i eines perquè l’alumne els descobreixi, pugui establir-se unes prioritats i un camí a seguir.
Permetrà resoldre els dubtes sobre temes tecnològics que l’alumne pugui tenir i li serà de valor per poder decidir en quins temes necessita focalitzar-se i aprendre més.
Dirigit a: Emprenedors que están desenvolupant el seu projecte.
Programa:
• La importancia de la Marca Personal en persones emprenedores i empreses.
• Transformant la nostra marca al món digital.
• Sortint de la zona de confort passen coses. Exemples inspiradors on la tecnologia ho ha canviat tot.
• Definint les prioritats tecnològiques abans de transmetre la nostra marca.
• No a la síndrome de la web en blanc. Eines per poder fluir davant la pantalla alhora de preparar els continguts per una web.
• Menús més importants d’una web. Estructurant els continguts.
• Si tens un negoci físic has d’estar a Google Maps amb Google My Business.
• WhatsApp Business com l’eina rei per comandes i contactes amb els clients.
• La importancia d’incloure un blog a la nostra web al posicionament de la mateixa.
• YouTube és de Google. Reforçant la marca personal i també el SEO a través del vídeo.
• Trucs per triar continguts d’alta relevancia a les cerques de la web.
• Registrant noms de domini per a la nostra web i de correu. Com funciona?
• Escollint el hosting per una web. Que haig de tenir en compte perquè la meva web funcioni adequadament.
• Es difícil vendre per internet? Com hauria de fer-se?
• Quina plataforma utilitzar per crear la web. Algunes recomanacions.
• Com es modifiquen continguts en una web. Es fàcil? Podria fer-ho un mateix sense ser un tècnic?
• On em convé estar? Repàs a l’estat actual de les xarxes socials més populars i serveis de vídeo sota demanda.
• Una visió general per dins, com a negoci, de les possibilitats de les xarxes més importants: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin
• Altres.