Resum
Quan: 10 i 17 d’octubre de 2019Horari: 9:30 - 13:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Coneix quines tecnologies i xarxes socials et poden ajudar a difondre la teva marca personal i el teu negoci
Objectius:
– Una formació per descobrir la teva marca personal i com transmetre-la en el món d’internet.
– En una primera part, veurem la potencialitat de tenir una bona marca personal, els seus beneficis i el valor afegit que pot aportar a un emprenedor i a un
negoci.
– Com transformar aquesta marca al món d’internet, xarxes socials i a les noves tecnologies.
– Repàs de les possibilitats de difusió més habituals per internet perquè l’emprenedor pugui decidir quina li pot ser més útil.
– Resoldre dubtes sobre temes tecnològics i possibles vies de difusió dels seus projectes a través de les noves tecnologies i xarxes socials.
Dirigit a: Emprenedors que están desenvolupant el seu projecte.
Programa:
Sessió dia 10/10/2019:
• Objectiu:
– Es treballarà la marca personal i la seva difusió per Internet.
• Continguts:
– La Marca Personal en persones i empreses.
– Què transmet la nostra marca.
– Descobrint talents i el que ens fa diferents.
– Transformant la nostra marca al món digital.
– El nostre enemic: Paràlisi per Anàlisi.
– Transformant problemes en oportunitats.
– Exemples inspiradors.
– La Tecnologia ho canvia tot.
– Definint una estratègia tecnològica i no tecnològica per transmetre la nostra
marca.
– Elevator Pitch Tecnològic: Com explicar qui som i el que fem responent a 4
preguntes i en 160 caràcters.
Sessió dia 17/10/2019:
• Objectius:
– En aquesta sessió els emprenedors podran conèixer moltes de les eines del
món tecnològic que els envolten i que poden ser aplicables als seus negocis.
– Acabada la sessió els participants tindran els suficients coneixements per
prendre la decisió de quines eines poden utilitzar i aprendre-les en profunditat
en una altra formació o pel seu compte.
• Continguts:
– El poder de les paraules i la intel·ligència emocional a les xarxes xocials.
– Xarxes socials horitzontals massives on transmetre la nostra marca:
Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, etc.
– En les xarxes socials verticals pot ser que estiguin els teus millors clients.
– Registrant noms de domini per a la nostra web i de correu. Com?
– Presència a través d’una web, un blog o tots dos. Quina plataforma utilitzar i
recomanacions.
– Què hauria de tenir en compte per vendre a internet. Com s’ha de fer?
– No al síndrome de la web en blanc. Eines per poder fluir davant la pantalla i
descriure el què amb més facilitat.
– D’on treure les fotos?
– Youtube i vídeo màrqueting, reforçant la teva marca.
– Viralitza la teva marca gràcies a les infografies. Fes-ho de forma fàcil.
– Registrant online els nostres textos, fotos i vídeos en el Registre de la
Propietat Intel·lectual i la marca a l’Oficina de Patents i Marques.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: