Resum
Quan: 11 i 13 d’abril de 2022Horari: 15h – 19h
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Emili Rodríguez Miras i Meritxell Farrés Garcia
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
CONEIX QUINES TECNOLOGIES I XARXES SOCIALS ET PODEN AJUDAR A DIFONDRE LA TEVA MARCA PERSONAL O EL TEU NEGOCI
Objectius de la sessió:
Amb aquesta formació s’intenta donar una visió general del que un emprenedor o negoci hauria de tenir present per la seva presència a internet en el moment actual.
Es tracta d’una primera orientació. Un recull de consells i eines perquè l’alumne els descobreixi, pugui establir-se unes prioritats i un camí a seguir.
Permetrà resoldre els dubtes sobre temes tecnològics que l’alumne pugui tenir i li serà de valor per poder decidir en quins temes necessita focalitzar-se i aprendre més.
Dirigit a: Emprenedors que están desenvolupant el seu projecte.
Programa:
Sessió 1: 11/04/2022
1- La importància de la marca personal en persones emprenedores i empreses.
2- Transformant la nostra marca personal al món digital.
3- Exemples inspiradors on sortir de la zona de confort i la tecnologia ho ha fet canviar tot.
4- L’ús del mapa mental com a eina per fluir davant la pantalla i preparar els continguts d’una web.
5- Menús més importants d’una web. Estructurant els continguts.
6- Aparèixer a Google Maps amb Google My Business.
7- La importància d’incloure un blog a la nostra web per al posicionament de la mateixa.
8- Com triar continguts d’alta rellevància per aparèixer en les millors posicions a les cerques de la web.
1- Reforçant la marca personal i SEO a través de Youtube.
2- Whatsapp Business com l’eina essencial per comandes i contactes amb els clients.
3- Registrant noms de domini per a la web i correu.
4- Escollint el hosting per una web perquè funcioni adequadament.
5- Sistemes tecnològics per crear una web.
6- Com es modifiquen continguts en una web amb CMS. És fàcil? Podria fer-ho un mateix sense ser un tècnic?
7- Estat actual de les xarxes socials al món i al nostre país.
8- Una visió per dins, com a negoci, de les xarxes més importants: Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin, Twitter, Pinterest.