Resum
Quan: 22 de novembreHorari: 16:30h. a 18:30h.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Meritxell Jordana, Directora de l’àrea de formació i consultoria a aPortada Comunicació. Llicenciada en Publicitat i Relacions Publiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i DEA per la mateixa universitat, postgrau en Tècniques de Marketing i Social Media. Mentora de comunicació a Imagine Silicon Valley i projectes de intraprenedoria. Més de 10 anys d’experiència en branding, publicitat i comunicació corporativa. Formadora sènior en comunicació i consultora de comunicació estratègica.
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Comunicació per a Microempreses
Tenir una bona idea de negoci és només un 50% de l’èxit. L’altre 50% depèn de la comunicació.
Conèixer els públics, identificar el teu valor competitiu, desenvolupar una estratègia de comunicació alineada amb els objectius de negoci, utilizar eines de difusió efectives i d’impacte per arribar el teu target i tenir un discurs atractiu i diferencial son alguns dels principis bàsics per assegurar l’èxit empresarial.
Dirigit a: Empresaris, personal directiu, mànagers i emprenedors
Objectius: La sessió servirà com a primer contacte per a:
1.- Prendre consciència de la importància de la comunicació com a eina de negoci.
2.- Conèixer tècniques i eines efectives per arribar a les audiències.
3.- Saber definir el nostre valor diferencial.
4.- Construir el nostre relat d’empresa.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.