Resum
Quan: 20, 25 i 27 de maig
Horari:
- 20 i 25 de maig de 15:30h a 18h
- 27 de maig de 15:30h a 18:30h
Duració: 8h
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per:
Domingo Mateos Arnaiz de Txomin Mateos Consulting.
Director de serveis al client en Úbica Below S.L. Consultor i assessor comercial (ventes i màrqueting).
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
COM SABER QUÈ DIR QUAN ESTÀS DAVANT DEL CLIENT
Objectius:
– Conèixer i reconèixer les fases d’un procés de venda consultiva.
– Conèixer les motivacions de compra dels seus clients.
– Identificar els atributs rellevants del seu producte o servei.
– Tenir l’argumentari de venda del meu negoci/producte.
– Guanyar seguretat en el procés de venda.
– Augmentar l’eficàcia de les meves argumentacions.
Dirigit a: Empresaris i emprenedors que experimenten dificultats a l’hora de vendre.
Continguts:
– La venda consultiva. Fases. Descripció i demostracions de les 6 fases de la venda consultiva.
– Buyer persona. Definició del públic objectiu. Escriure perfil sociodemogràfic, necessitats, dolors (pain points), desitjos i creences del públic objectiu.
– Descripció del nostre producte/servei: Atributs, beneficis funcionals, beneficis emocionals, posicionament.
– El discurs de la venda. Redacció de l’argumentari de vendes que connecti les funcionalitats i beneficis del meu producte/servei amb les necessitats del comprador.
– Pràctica. Assaig i pràctica per familiaritzar-se amb el discurs comercial.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.