Resum
Quan: 02/05/2023Horari: 15:30 - 20:00
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema.
Lloc: Formació que es realitzarà al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ
COM POSAR PREUS ALS MEUS PRODUCTES O SERVEIS?
Objectius de la sessió:
1. Aprendre eines per fixar els preus i veure com aquesta decisió afecta la viabilitat de la idea de negoci.
2. Conèixer la diferència entre preu i valor, els diferents sistemes per determinar el preu de venda.
3. Entendre les fórmules per a fixar els preus dels productes o serveis i saber calcular el marge brut comercial.
Dirigit a: Persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat siguin industrials, de serveis, comerç i ecommerce.
Programa:
1- Introducció al significat del preu.
2- La importància del valor per sobre del preu.
3- Com fixem el preu? Vuit passos per fixar el preu.
4- Què hem de saber per fixar els preus dels productes?
5- Marge brut comercial, què és i com es calcula.
6- Fórmules per fixar els preus, increment sobre el cost, multiplicador i marge sobre el preu de venda.
7- Com afecta el preu a la viabilitat de la meva idea? Imatge, punt d’equilibri i pla de tresoreria.
8- Gestió del negoci en funció dels marges per seccions o productes.
9- Casos pràctics d’exemples reals.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.