Resum
Quan: 7 de junyHorari: 15:30h. a 20:00h.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema.
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius de la sessió:
1. Aprendre a aplicar diferents sistemes per determinar el preu de venda, entendre les formules per a fixar els preus dels productes o serveis i calcular el marge brut comercial. Aquesta decisió és determinant en la viabilitat de la idea de negoci.
2. Entendre com es fixen els preus dels productes o serveis.
3. Comprendre la importància del marge.
Dirigit a: Emprenedors/es que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat.
Programa:
1. Introducció:
* Com fixem el preu? 8 passos per fixar el preu.
* 8 passos per fixar el preu.
2. Marge brut comercial:
* Què es el marge brut comercial.
* Com és calcula.
3. Formules per fixar el preus:
* Increment sobre el cost.
* Multiplicador.
* Marge sobre el preu de venda.
4. Com afecta el preu a la viabilitat de la meva idea?
* Imatge.
* Punt d’equilibri.
* Pla de Tresoreria.
5. Gestió del negoci en funció dels marges per seccions o productes.
6. Casos pràctics d’exemples reals.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: