Resum
Quan: 16/10/2018 i 23/10/2018Horari: 15:30 - 18:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per:
Sònia Palau, més de 25 anys d’experiència en màrqueting i vendes, especialitzada en empreses tecnològiques. Tècnica del Centre d’Empreses. Diplomada per la Universitat Politècnica de Catalunya amb un màster en Direcció de màrqueting per EADA.
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Com fer un pla de màrqueting – Part I i II
Presentació:
El pla de màrqueting i comercial és la eina bàsica per a qualsevol empresa que vulgui ser promocionar i comercialitzar de forma efectiva el seu producte o servei.
En un bon pla de màrqueting s’han de recollir les dades més importants del sector, de la competència, dels potencials clients i de la teva empresa, els objectius a assolir, les estratègies de vendes i promoció a implementar i la seva planificació.
Objectiu de la sessió:
Aprendre a confeccionar un pla de màrqueting
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa dia 16/10/2018 (part I):
- Definició prèvia del negoci
- Anàlisi extern – Context, Consumidor i Competència
- Anàlisi intern empresa
- Diagnòstic (DAFO)
- Establiment d’objectius
Programa dia 23/10/2018 (part II):
- Estratègia – Marca i Posicionament
- Pla d’acció – Producte, Preu, Distribució, Promoció
- Pla d’acció i Monitorització
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.