Com fer trucades telefòniques i escriure mails eficaços i somrients (i que et responguin)
Objectius de la sessió:
1. Aplicar en l’activitat quotidiana les eines que es presenten al llarg del programa i que facin eficients les seves comunicacions a través de mails i/o telèfon .
2. Conèixer i comprendre els diferents estils de relació amb els clients per aconseguir els seus objectius.
3. Identificar les barreres de la comunicació a través de mail i/o telèfon.
4. Establir les seves pròpies estratègies, alineades amb la missió i visió de l’empresa per redactar mails i fer trucades de telèfon als seus clients, proveïdors i col.laboradors.
Programa:
1. Títol i missatge clar: cada paraula compta.
2. Adjunts.
3. Identificació.
4. Recomanacions i maneres.
5. Pràctiques i debat.
6. Visionat d’encerts i errors.
7. Diferents estils de comunicació.
8. Quin és el meu estil?
9. Exercici en petits grups i posada en comú.
10. Reflexió sobre els hàbits adquirits.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Maden Castillo. Formadora en tots els àmbits de la comunicació i habilitats socials, treballant des de les emocions i convençuda de que tant sols allò que ens commou ens mou. Especialista en lideratge femení, en parlar en públic, eines d’empoderament i millora. Formació de portantveus polítics i empresarials. Llicenciada en Ciències de la Informació-Periodisme i PNL. Àmplia experiència en organització, comunicació, gestió i coordinació d’equips.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
En cas que l’activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul-lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.
Subvencionat per: