Resum
Quan: 19/06/2017 - 21/06/2017Horari: 16:00 - 20:00
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per:
Anna Serrano Coll i Oriol Cesena Mèlich. Consultors de l’empresa Focalizza, assistència comercial i màrqueting, S.L.
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius de la sessió:
Obtenir tot un seguit d’eines de màrqueting que permetin millorar la competitivitat de l’empresa, així com la seva relació amb els consumidors actuals.
Dirigit a: Petites i mitjanes empreses.
Programa:
Sessió 19-06-2017: Reptes del màrqueting i la comunicación d’un negoci.
- Objectius:
-Conèixer com està evolucionant la manera de relacionar-se dels consumidors amb els productes.
-Entendre com estan evolucionant els mercats i com les empreses es poden adaptar a aquesta nova realitat.
-Conèixer com actua el nou consumidor, i saber quins són els principals eixos que cal tenir en compte per establir una millora en la pojecció comercial. - Continguts:
-Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb el consumidors?
-Quines tendències en màrqueting ens cal conèixer per millorar la proposta de valor comercial?
-Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci?
-Quines són les principals estratègies comercials que un negoci ha de tenir en compte per projectar la seva marca?
Sessió 21-06-2017: Eines de comunicació i difusió del negoci.
- Objectius:
-Ser capaç de diagnosticar la situació comercial del nostre negoci així com del sector en el que treballem.
-Aprendre a dissenyar l’estratègia de màrqueting i comercialització més adequada per al negoci.
-Conèixer les diferents eines de màrqueting que ens han de permetre potenciar la relació amb el mercat. - Continguts:
-Com fer un anàlisi interna i externa de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit.
-Quines eines de comunicació són les més adequades per a la projecció del nostre negoci?
-Quines eines de promoció i difusió utilitza per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?
-Quan i com podem implementar una estrategia de comunicació digital en el nostre negoci?
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: