Resum
Quan: 2 de novembreHorari: 15:30 - 17:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Guillem Ramos, 8 anys d’experiència en l’àrea de màrqueting. Tècnic del Centre d’Empreses. Llicenciat en Economia per la UAB.
COM DONAR A CONÈIXER EL TEU NEGOCI?
Objectiu de la sessió:
Per relacionar-nos amb els nostres clients d’una manera efectiva i complir els nostres objectius empresarials a curt i mig termini és necessari elaborar un pla de comunicació. En aquest taller recollirem tots els passos necessaris per redactar el pla del teu negoci.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa:
- Establir els objectius del pla de comunicació.
- Recordar el nostre Públic Objectiu.
- Definir la nostra Proposta de valor / posicionament.
- Establir el pressupost i recursos disponibles.
- Seleccionar els canals de promoció online i offline.
- Calendari del pla.
- Revisió i avaluació dels resultats.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.