Resum

Quan: 26 i 28 de novembre de 2024
Horari: 15:30h – 19:30h

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per:  Meritxell Farrés Garcia de Coaching Tecnológico.

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

Al realitzar la inscripció rebreu un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

 

Objectius de la sessió:

– Conèixer la importància d’utilitzar l’email màrqueting als negocis com a canal comunicatiu amb els clients.
– Aprendre a gestionar una base de dades de subscriptors.
– Conèixer el funcionament de subscripció i els diferents tipus de plantilles d’emails.
– Aprendre a fer un enviament d’una campanya d’email màrqueting exitosa.
– Saber interpretar els resultats obtinguts de cada campanya.

Dirigit a: Persones emprenedores de tots els sectors que vulguin conèixer com es realitza una campanya d’email màrqueting per informar de les novetats dels seus productes o serveis, consells, informació de valor o simplement mantenir un contacte freqüent amb els seus subscriptors.

Programa:

Sessió 1: 26/11/2024

1- Què és l’email màrqueting?
2- Consells i trucs per tenir èxit una campanya d’email màrqueting.
3- Gestiona la configuració del teu compte de Mailchimp.
4- Com gestionar la base de dades dels nostres subscriptors.
5- Configuració de la nostra audiència.
6- Com afegir subscriptors a la nostra audiència: manualment, importació o
a través de formulari de registre.

Sessió 2: 28/11/2024

1- Coneix els diferents tipus de plantilles que ens ofereix Mailchimp per al
disseny d’una newsletter.
2- Creació de campanyes d’email màrqueting regulars i automatitzades.
3- Seguiment de les campanyes d’email màrqueting. Estadístiques.