Resum
Quan: 6 de març de 2025Horari: 15:00 - 21:00
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).
Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM
El dia abans de l’inici us enviarem un enllaç per a entrar el dia de la formació.
Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.
No compatible amb Safari
Objectius:
– Saber dissenyar un pla comercial.
– Saber implementar el pla comercial.
– Tenir un full de ruta per captar els primers clients quan encara no es tenen casos d’èxit.
Dirigit a: Persones emprenedores que comencen i han de buscar els seus primers clients.
Programa:
1- Què és l’estratègia de vendes i com s’aplica?.
2- Com determinar qui és el nostre públic objectiu i com segmentar-lo?.
3- Quines són les meves fortaleses i les meves debilitats?.
4- Què vol el mercat? Com genero avantatges competitius?.
5- Definim la nostra proposta de valor.
6- Com definim l’estratègia de preus?.
7- Ja tinc el meu pla comercial. Per on començo?.
8- Com puc donar-me a conèixer avui en dia si no tinc molts diners per invertir en màrqueting ni tinc casos d’èxit?.
9- Quins són els canals de venda que tinc al meu abast? Com els selecciono?.
10- Definim el full de ruta, exercicis pràctics i casos reals.
MÉS INFORMACIÓ:
Data: 6 de març de 2025
Horari: 15:00 - 21:00Inversió: Sessió 100% subvencionat
Pontent: Mònica Mendoza
Modalitat: online
PLACES LIMITADES
Aquesta formació està valorada en 720€. Està subvencionada al 100% i, per tant, no suposa cap despesa per al participant.
L’organització es reserva el dret d’anul.lar les jornades formatives que no tinguin un mínim de participants.
Si teniu algun problema per entrar al ZOOM o no trobeu el correu electrònic que us enviem amb l’enllaç, podeu trucar a la recepció del Centre d’Empreses perquè us el tornin a enviar: 934748042 (horari: de 8h a 20h).
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.