Resum

Quan: 6 de març de 2025
Horari: 15:00 - 21:00

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Mònica Mendoza, llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció comercial per EADA i un Programa de Creixement d’empreses pel IESE. De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l’empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l’empresa de consultoria en màrqueting i vendes Energivity Consulting S.L. És autora del llibre: “El que NO t’expliquen en els llibres de vendes”, assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la UAB, de EAE Business School, ESADE Alumni  i del Col·legi d’Agents Comercials de Barcelona (COACB).

Lloc: Formación ONLINE a través de la plataforma ZOOM

El dia abans de l’inici us enviarem un enllaç per a entrar el dia de la formació.

Recomanem utilitzar PC o tablet i entrar 15min abans de la formació.

Objectius:

– Saber dissenyar un pla comercial.
– Saber implementar el pla comercial.
– Tenir un full de ruta per captar els primers clients quan encara no es tenen casos d’èxit.

Dirigit a: Persones emprenedores que comencen i han de buscar els seus primers clients.

Programa:

1- Què és l’estratègia de vendes i com s’aplica?.
2- Com determinar qui és el nostre públic objectiu i com segmentar-lo?.
3- Quines són les meves fortaleses i les meves debilitats?.
4- Què vol el mercat? Com genero avantatges competitius?.
5- Definim la nostra proposta de valor.
6- Com definim l’estratègia de preus?.
7- Ja tinc el meu pla comercial.  Per on començo?.
8- Com puc donar-me a conèixer avui en dia si no tinc molts diners per invertir en màrqueting ni tinc casos d’èxit?.
9- Quins són els canals de venda que tinc al meu abast? Com els selecciono?.
10- Definim el full de ruta, exercicis pràctics i casos reals.

 

 
 

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Subvencionat per: