Resum
Horari: 9:30 - 13:30Quan: 10/11/2017
Inversió: Formació gratuïta
Impartit per:
Fabio Bugalla. Etàctica. Fabio Bugalla, des de 2006, ofereix serveis de consultoria en l’àmbit de les tecnologies de la información aplicades al màrqueting, a una nombrosa cartera de clients dels més variats sectors de mercat tan B2B com B2C. Árees d’especialització: Disseny i desenvolupament de campanyes de màrqueting online: Google Adwords, Facebook, mail màrqueting. Gestió i optimització de campanyes SEM i análisis dels KPI. Optimització SEO de llocs web i análisis de posicionament amb Google Analytics. Concepció, disseny i implementació de portals corporatius i llocs web sobre sistema CMS Open Source (WordPress, Joomla, Moodle, Drupal). Definició, disseny i desenvolupament de botigues virtuals utilitzant tecnologies Open Source.
Lloc: Esplugues Coworking
Com aconseguir clients amb la publicitat online: mitjans i mètodes efectius de promoció a baix cost.
Objectius de la sessió:
1. Conèixer els diferents mitjans que tenim disponibles per fer publicitat.
2. Entendre el model de negoci de la publicitat online.
3. Identificar els objectius d’una campanya i aprendre a dissenyar una estrategia adequada per a assolir-los.
Dirigit a: Empresaris/ies, professionals i autònoms/es.
Programa:
1. Introducció a la publicitat online.
2. La publicitat en Google Adwords.
3. Publicitat a Facebook.
4. Publicitat a Twitter i Linkedin.
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal.