Català i Empresa “Errors més freqüents I”
La relació entre l’empresa i els seus clients o col·laboradors s’estableix per mitjà de la co-municació. Així, doncs, la comunicació és una eina fonamental que cal dominar i fer servir de manera adequada i coherent. Un error pot donar una información equivocada sobre nosaltres al nostre interlocutor.
Objectiu: Aprendre a perfeccionar la llengua incidint en els errors habituals que es cometen, en aquest cas els errors relacionats amb el lèxic i l’ortografia.
Requisits: Cal tenir el nivell intermedi assolit.
Continguts:
– Com ho escric? ? – Vocals ? – Accents i dièresis ? – g/j/x ? – s/ss/c/z/ç ? – r/rr – Com ho dic? ? – Dubtes habituals – Paraules que confonem habitualment: rendible/rentable, compondré/composar, gens/res, ningú/cap… – Usos d’alguns verbs: riure, caure ? – Interferències d’altres llengües ? – Paraules compostes ? – Paraules noves
Dirigit a: Emprendedors, treballadors i gerents que vulguin millorar els seus recursos lingüístics comunicatius a l’hora d’emetre un discurs en català oral i escrit. Places limitades a 30 persones.
Certificació: L’assistència a un mínim del 75 % de les hores del curs i la realització de les activitats dóna dret a obtenir un certificat d’assistència i aprofitament.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Silvana Casal, llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona i especialitzada en Correcció i Qualitat Lingüística i Assessorament als Mitjans Audiovisuals per la Universitat Autònoma de Barcelona. Durant la carrera professional ha treballat tant en l’àmbit lingüístic (Institut d’Estudis Catalans, TV3, Avui, Santillana Editores…) com formatiu (CPNL). En aquests últims anys, a més de la docència, s’encarrega de la dinamització i la comunicació 2.0 del CNL de Cornellà.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts després de l’inici.