Català i Empresa “Errors més freqüents I”
La relació entre l’empresa i els seus clients o col·laboradors s’estableix per mitjà de la co-municació. Així, doncs, la comunicació és una eina fonamental que cal dominar i fer servir de manera adequada i coherent. Un error pot donar una información equivocada sobre nosaltres al nostre interlocutor.
Objectiu: Aprendre a perfeccionar la llengua incidint en els errors habituals que es cometen, en aquest cas els errors relacionats amb el lèxic i l’ortografia.
Requisits: Cal tenir el nivell Intermedi assolit.
Continguts:
– Com ho escric? ? – Vocals ? – Accents i dièresis ? – g/j/x ? – s/ss/c/z/ç ? – r/rr – Com ho dic? ? – Dubtes habituals: * Paraules que confonem habitualment: rendible/rentable, compondré/composar, gens/res, ningú/cap… * Usos d’alguns verbs: riure, caure ? – Interferències d’altres llengües ? – Paraules compostes ? – Paraules noves
Dirigit a: Treballadors i gerents que vulguin millorar els seus recursos lingüístics comunicatius a l’hora d’emetre un discurs en català oral i escrit. Places limitades a 30 persones.
Certificació: L’assistència a un mínim del 75 % de les hores del curs i la realització de les activitats dóna dret a obtenir un certificat d’assistència i aprofitament.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Oriol Torras, va estudiar Filologia Romànica amb menció en Filologia Italiana a la Universitat de Barcelona i a la Universitá degli Sudi dell’Aquila. Malgrat això, gran part de la seva activitat professional l’ha desenvolupada en l’àmbit de la música, com a docent i intèrpret de piano, fagot i cant. Va col·laborar com a crític i cronista musical en premsa escrita i ràdio entre els anys 1997 i 2011. Des de l’any 2007 ha vinculat la seva activitat professional al CPNL, on és docent de llengua catalana per a adults.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts després de l’inici.