Mòduls de creació i gestió d’empreses: Saber social
Presentació: Voler arribar més enllà de l’entorn conegut en les relacions professionals.
Objectius de la sessió:
1. Millorar la capacitat de comunicació interpersonal.
2. Millorar la capacitat d’exposar una presentació davant de tercers.
3. Aprendre a crear sintonia amb diferents estils de persones.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa:
1. El Saber Social: Què és i per què serveix?.
2. La Comunicació personal.
2.1 Els 5 Elements de la Comunicació.
2.2 Procés de la Comunicació.
2.3 Comunicació Verbal i No Verbal.
3. La PNL com a eina de comunicació interpersonal.
3.1 Els 3 canals de percepció individual.
4. Com Crear i potenciar la sintonia.
4.1 Saber Preguntar.
4.2 Saber Escoltar.
4.3 Saber Interactuar.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Clara Núñez, més de 20 anys guiant i entrenant en el desenvolupament del rendiment personal i professional a particulars i empreses. Diplomada en Educació Física, titulada en Gestió i Direcció de RRHH i practitioner en PNL. Tècnica en protocol i Comunicació Institucional i Empresarial. Coach executiva i empresarial. Tècnica en entrenament de les Capacitats Emprenedores.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
En cas que l’activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul-lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la progració:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses:
No hi ha Esdeveniments
Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.