Mòduls de creació i gestió d’empreses: Pla de comunicació

, ,

 

Presentació: La comunicació de la teva empresa està planificada?.

Objectius de la sessió:

1. Generar un pla de comunicació coherent amb l’estratègia empresarial.

2. Conèixer els diferents canals de comunicació que ens permetin generar l’habilitat de gestionar la pròpia identitat digital.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa:

1. Conceptes clau.

2. Pla de comunicació empresarial.

2.1 Emissor. Identitat.

2.2 Missatge. AIDA.

2.3 Canals de comunicació.

2.4 Receptor. Segment.

2.5 Planificació i control.

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: David Mesa. 9 anys d’experiència en Creació i Consolidació d’Empreses. Tècnic del Centre d’Empreses. Diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Oberta de Catalunya.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

En cas que l’activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul-lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.

Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:

Propers mòduls de creació i gestió d’empreses:

No hi ha Esdeveniments

 
 Amb el cofinançament de:  

Acció subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local i amb el finançament del Servei Públic d’Ocupació Estatal i el Fons Social Europeu.

Bookings