Mòduls de creació i gestió d’empreses: Pla de comunicació
Presentació: La comunicació de la teva empresa està planificada?.
Objectius de la sessió:
1. Generar un pla de comunicació coherent amb l’estratègia empresarial.
2. Conèixer els diferents canals de comunicació que ens permetin generar l’habilitat de gestionar la pròpia identitat digital.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa:
1. Conceptes clau.
2. Pla de comunicació empresarial.
2.1 Emissor. Identitat.
2.2 Missatge. AIDA.
2.3 Canals de comunicació.
2.4 Receptor. Segment.
2.5 Planificació i control.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: David Mesa. 9 anys d’experiència en Creació i Consolidació d’Empreses. Tècnic del Centre d’Empreses. Diplomat en Ciències Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Oberta de Catalunya.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
En cas que l’activitat estigui sense places, consulta la web per possibles anul-lacions. Si hi ha alguna baixa, automàticament les inscripcions es tornaran a obrir.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial d’un total de 36 hores. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses:
No hi ha Esdeveniments