Sessió formativa: Aprèn a fer el teu pla de comunicació
Presentació: La comunicació de la teva empresa està planificada?
Objectius de la sessió:
1. Conèixer eines que permetin a les empreses i els emprenedors dissenyar les seves pròpies campanyes de comunicació.
2. Definir objectius qualitatius i quantitatius.
3. Aprendre a trobar dades i elaborar llistats de possibles clients.
4. Aprendre a definir missatges de publicitat.
5. Conèixer els instruments de comunicació on i off line disponibles.
Dirigit a: Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.
Programa:
– Qui són els meus clients
– Eines de comunicació (canals de comunicació off i on-line)
– Planificar
– Missatge: AIDA
– Control
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:
Properes càpsules de creació i gestió d’empreses a Cornellà:
No hi ha Esdeveniments
“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.