Sessió formativa: Aprèn a fer el teu pla de comunicació

 

Presentació: La comunicació de la teva empresa està planificada?

Objectius de la sessió:

1. Conèixer eines que permetin a les empreses i els emprenedors dissenyar les seves pròpies campanyes de comunicació.

2. Definir objectius qualitatius i quantitatius.

3. Aprendre a trobar dades i elaborar llistats de possibles clients.

4. Aprendre a definir missatges de publicitat.

5. Conèixer els instruments de comunicació on i off line disponibles.

Dirigit a:  Emprenedors/es, personal directiu, managers, personal tècnic i empresaris.

Programa:

       Qui són els meus clients

       Eines de comunicació (canals de comunicació off i on-line)

       Planificar

       Missatge: AIDA

       Control

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema. 

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Aquesta càpsula forma part d’una programació de formació en gestió empresarial. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:

Properes càpsules de creació i gestió d’empreses a Cornellà:

No hi ha Esdeveniments

 Amb el cofinançament de:PAK LOGOS 2016

“Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local”.

Bookings