Com fer l’estudi de mercat de la teva empresa?
Objectius de la sessió:
1. Aprendre una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la presa de decisions. Conèixer quina és la informació crítica, quines fonts d’informació estan disponibles i fer possible una anàlisi àgil, ràpida i molt útil, per tal de quantificar el mercat, definir els nostres clients i així poder prendre les mesures més adequades per a determinar la viabilitat de la idea de negoci.
Dirigit a: Emprenedors/es que tinguin un projecte o una idea empresarial o petites empreses que comencin la seva activitat.
Programa:
– Introducció * Qui son els meus clients?
– Què vol dir viabilitat? * Viabilitat legal, tècnica, econòmica, comercial, financera, social.
– Què vol dir mida del mercat? * Com la calculo? * Els 8 mètodes per a calcular la mida del mercat.
– Les fonts d’informació * Adreces útils d’Internet. * L’enquesta- exemples. * GOOGLE com a font d’informació.
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Eulàlia Balañà, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials: branca empresa. Universitat Autònoma de Barcelona, amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses. Ha revisat més de 10.000 plans d’empresa i ha realitzat més de 1.000 cursos i ponències sobre el tema.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Aquesta càpsula forma part d’una programació anual en gestió empresarial del Centre d’Empreses. Si estàs interessat/da a assistir a més càpsules de formació pots consultar la programació:
Propers mòduls de creació i gestió d’empreses a Cornellà:
No hi ha Esdeveniments