Resum

Quan: 02/04/2019 - 09/04/2019
Horari: 15:30 - 20:30

Inversió: Seminari gratuït

Impartit per: Ramón Esteban

Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ

Objectius:

Aconseguir incrementar les vendes a qualsevol empresa més enllà de la crisi. Amb un caràcter eminentment pràctic, el taller es desenvolupa amb sessions de role play i casos reals.

Dirigit a:  Empresàries, empresaris, responsables comercials i de marketing de microempreses i pimes.

Programa 2 d’abril:

Objectius:

-Definir i potenciar les qualitats del venedor més efectius, tot practicant tècniques de venda del comercials, fins arribar al tancament.

-Treballar la fidelització, post venda inicial, que permeti multiplicar les vendes a futur.

Continguts:

-Qualitats del venedor eficient i els aspectes a potenciar.

-La venda “face to face”.

-La importància de generar confiança.

-La diferència entre empatia i capacitat empàtica.

-Entrega de l’oferta i els factors Claus en el seu seguiment.

-Tancament de la venda.

-Què fer un cop tancada la venda.

-Com treballar al client amb l’objectiu de fidelitzar-lo.

Programa 9 d’abril:

Objectius:

-Desenvolupar i donar valor a l’equilibri facturació/clients i marge/clients, amb els càlculs adients. Optimització del departament comercial amb components variables del salari ben aplicades, per millorar les vendes.

Continguts:

-Definir l’equilibri de l’empresa per reduir els riscos innecessaris de viabilitat.

-El marge brut, com calcular-lo i com definir preus amb marges predefinits.

-Els descomptes i la seva afectació al marge.

-El departament comercial i la part variable del salari.

-Errors que no es pot permetre la Direcció Comercial.

-Com potenciar els nostres punts forts i minimitzar els febles, en sortir a vendre.

-Conclusions i cloenda.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.

Subvencionat per: