Resum
Quan: 02/04/2019 - 09/04/2019Horari: 15:30 - 20:30
Inversió: Seminari gratuït
Impartit per: Ramón Esteban
Lloc: Centre d’empreses PROCORNELLÀ
Objectius:
Aconseguir incrementar les vendes a qualsevol empresa més enllà de la crisi. Amb un caràcter eminentment pràctic, el taller es desenvolupa amb sessions de role play i casos reals.
Dirigit a: Empresàries, empresaris, responsables comercials i de marketing de microempreses i pimes.
Programa 2 d’abril:
Objectius:
-Definir i potenciar les qualitats del venedor més efectius, tot practicant tècniques de venda del comercials, fins arribar al tancament.
-Treballar la fidelització, post venda inicial, que permeti multiplicar les vendes a futur.
Continguts:
-Qualitats del venedor eficient i els aspectes a potenciar.
-La venda “face to face”.
-La importància de generar confiança.
-La diferència entre empatia i capacitat empàtica.
-Entrega de l’oferta i els factors Claus en el seu seguiment.
-Tancament de la venda.
-Què fer un cop tancada la venda.
-Com treballar al client amb l’objectiu de fidelitzar-lo.
Programa 9 d’abril:
Objectius:
-Desenvolupar i donar valor a l’equilibri facturació/clients i marge/clients, amb els càlculs adients. Optimització del departament comercial amb components variables del salari ben aplicades, per millorar les vendes.
Continguts:
-Definir l’equilibri de l’empresa per reduir els riscos innecessaris de viabilitat.
-El marge brut, com calcular-lo i com definir preus amb marges predefinits.
-Els descomptes i la seva afectació al marge.
-El departament comercial i la part variable del salari.
-Errors que no es pot permetre la Direcció Comercial.
-Com potenciar els nostres punts forts i minimitzar els febles, en sortir a vendre.
-Conclusions i cloenda.
Per garantir el rigor i la qualitat formativa, les activitats comencen amb puntualitat i no és possible accedir a les aules 15 minuts desprès de l’inici.
Subvencionat per: