Busquem un tècnic/a de creació i consolidació d’empreses
Des del Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, busquem un tècnic/a assessor/a per a promoure i acompanyar la creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració de plans de viabilitat.
Es demana una titulació de Llicenciatura o Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Econòmiques, Empresarials o similar. Com a especialització es demana tenir un màster, postgrau o experiència assimilable en l’àrea econòmica i financera i valorable en màrqueting, Gestió comercial i vendes. Són imprescindibles coneixements econòmics i financers, valorables màrqueting estratègic i operatiu, màrqueting digital, gestió comercial, tècniques de venda i negociació.
Les tasques a realitzar són les següents:
- Assessorar i acompanyar en el procés de creació i consolidació d’empreses mitjançant l’elaboració i anàlisi de plans de viabilitat.
- Assessorar i donar suport a emprenedors/es i empreses en qualsevol aspecte específic dins de la seva especialitat (finances, pla de viabilitat, pla econòmic-financer, pla de comunicació, imatge corporativa, presentacions d’empresa, atenció al client, màrqueting digital, gestió comercial, merchandising, etc.).
- Preparar i impartir cursos bàsics en creació i gestió d’empreses i en l’especialitat de màrqueting i vendes.
- Organitzar i participar en els tallers i seminaris de sensibilització per la autoocupació per a estudiants i aturats.
- Elaborar continguts sobre les activitats i serveis del Centre per a les xarxes socials i la web corporativa i dinamitzar-les.
- Donar suport tècnic als diferents programes en què participa el Centre (Innobaix, Cultura emprenedora a l’escola, Open Future…).
- Atenció i assessorament als emprenedors/es i empreses cedents del programa Reempresa en tot el procés de transmissió d’una empresa.
- Elaboració d’indicadors i informes relatius a activitats emergents, activitats i usuaris dels serveis del Centre, mortalitat de les empreses creades, o l’impacte de la creació d’empreses al municipi entre d’altres.
SALARI BRUT ANUAL: 27.000 euros bruts anuals.
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:
1.- Període d’admissió de currículums i publicitat: enviament i recepció de currículums a l’adreça de correu electrònic laboralcentre@procornella.cat fins el dia 17 de novembre de 2017. La manca de documentació justificativa dels requisits serà motiu d’exclusió del procés selectiu per aquesta convocatòria.
2.- Admissió de candidats:
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, PROCORNELLA convocarà personalment a totes les persones que compleixin els requisits de la convocatòria per a la realització d’una prova de coneixements (a finals de novembre), on també s’explicaran les condicions del lloc de treball.
3.- Realització de la prova de coneixements:
Els candidats realitzaran una prova de coneixements en relació amb les tasques a desenvolupar al lloc de treball, i en cas de superació, seran citats per a una entrevista.
4.- Fase d’entrevista:
Els candidats que hagin superat la prova realitzaran una entrevista personal amb el corresponent equip de selecció del Centre d’Empreses de PROCORNELLÀ al llarg del dies 30 de novembre i 1 de desembre
5.- Resultats del procés de selecció:
S’informarà personalment tant a les persones que no hagin superat l’entrevista com a la persona finalment seleccionada.
El resultat final de tot el procés serà publicat al web www.procornella.cat – Seu electrònica – Informació pública – Treballa amb nosaltres
Podeu ampliar la informació de l’oferta aquí i també podeu veure les bases de la convocatòria que trobareu en aquest enllaç.
Centre d’Empreses Baix Llobregat
C/Tirso de Molina 36, Cornella de Llobregat
Tel: 934748042
www.centredempresesprocornella.cat