ENTREVISTA AMB PAU D’ARTISTALIA

, ,

Instagram – @artistalia.management

Web: https://www.artistalia.es/es/

Linkedin – https://www.linkedin.com/company/artistalia/

Youtube – https://www.youtube.com/c/ArtistaliaManagementProductions

 

Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa i quin problema solucioneu?

Tenir una idea és meravellós. ARTISTALIA és un grup d’emprenedors especialitzats en entreteniment i espectacles. En 2016, amb més de 10 anys d’experiència en el sector, decidim unir-nos per a dedicar-nos al que més ens agrada, els esdeveniments que traspassen els límits de la fantasia. Fem que els esdeveniments siguin únics, encaixin amb la visió del client i els seus valors, es facin a temps, dins del pressupost i amb els millors recursos al nostre abast. ARTISTALIA és una empresa productora i distribuïdora d’espectacles, amb seu al Centre d’Empreses de Cornellà de Llobregat, però amb actuació en l’àmbit nacional i internacional, som una empresa dedicada a idear, organitzar, i produir espectacles, esdeveniments i festes.

 

Quins són els teus trets diferencials amb la competència?

Som un equip molt pròxim i sempre apostem per donar un tracte personal i humà, amb servei de qualitat, transparència en totes les etapes del procés, i sempre amb creativitat i dinamisme. Sigui com sigui l’esdeveniment, treballarem per a fer-lo realitat. Tenim una xarxa d’artistes i col·laboradors única per a poder seleccionar a les persones més adequades a cada projecte i donar servei a més de 200 actes cada any.

Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte?

A l’inici tens moltes ganes i pocs recursos econòmics. A mesura que passen els anys pugen els recursos, però la motivació inicial pot anar minvant, l’equilibri és el més difícil d’aconseguir. Crear una empresa, sense haver estudiat ADE o empresarials, fa que una nòmina, un Confirming, un Model 200 o altres aspectes no et siguin familiars. Anar plegats amb professionals com els que assessoren a PROCORNELLÀ és vital per créixer. Equivocar-se forma part del nostre dia a dia, el més important és analitzar amb quina pedra has ensopegat per evitar tornar a repetir-ho.

 

Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències innovadores del mercat?

A Artistalia innovem constantment: cada dia de l’any, cada any. Portem reinvertint els beneficis en nous serveis, en noves decoracions, en millorar com ens organitzem, en millorar, millorar i millorar. La Pandèmia ens va fer donar-li una volta al que ja fèiem i ens va permetre obrir noves línies de negoci. Ara estem implementant un ERP, per tal de controlar més el dia a dia i ser més eficients.

 

Quines serien per a tu les claus de l’èxit?

Per a mi, una de les claus de l’èxit és comptar amb un equip humà que es cregui el projecte i se’l senti seu.

I… si poguessis tornar enrere, al moment que vas decidir emprendre, ens pots dir alguna cosa que no tornaries a fer i alguna que repetiries?

Al principi, nosaltres mateixos vam dissenyar i programar la nostra pàgina web, però fa 2 anys vam pagar a professionals perquè ho fessin i això ens ha fet augmentar la nostra visibilitat i contractacions.

També destaco que no ens vam endinsar en demanar préstecs ni línies de crèdit fins fa poc, i ara he entès que, per liquiditat, l’empresa ha de tenir això cobert per tal d’assolir reptes més grans.

 

Quin és l’esdeveniment més rellevant que has fet o del que estàs més orgullós de poder organitzar?

Sens dubte, la tasca que fem amb les cavalcades de Reis i Campaments Reials són els actes més rellevants que realitzem cada any, ja que aportem la màgia i la llum necessària perquè els més petits ‘flipin’. També, la producció del Festival Internacional de Pallassos de Cornellà o haver enviat aquest any un equip a treballar a l’Aràbia Saudí, entre d’altres, són esdeveniments i reptes que també ens fan créixer i ens fan sentir orgullosos del nostre valor afegit a la societat.

 

Moltes gràcies Pau, un plaer poder conèixer una mica més tot el que feu a Artistalia!

 

Us deixem enllaços a alguns vídeos dels seus esdeveniments on podreu comprovar la magnitud d’aquests!

 

Link Videos:

Producció Encesa de llums 2019: https://www.youtube.com/watch?v=M2r3Anw71iw

Producció Festa Supermes 2019: https://www.youtube.com/watch?v=dfToXrLByX4&list=PLn52c_3UukbvARToIdBkYw6WXaRRWgp4t&index=11

Campament Reial 2021: https://www.youtube.com/watch?v=FMlU9_ePfko&list=PLn52c_3UukbsbWQbp5LS1_pnOA5m_PfY1&index=16

Pregó Cornella 2021: https://www.youtube.com/watch?v=qkUgDPS3_Qc&list=PLn52c_3UukbsO_epuvI-Yi9m0REOrzyMv&index=2&t=305s

Producció Túnel del Terror 2022: https://www.youtube.com/watch?v=EJx0jw_vwD0&list=PLn52c_3UukbvARToIdBkYw6WXaRRWgp4t&index=17

Recorregut túnel del Terror 2022: https://youtu.be/ah4rOIujT_c

Cercavila Èpoques: https://www.youtube.com/watch?v=d5ONelZ7uaM

Decoració Valladolid 2023: https://www.youtube.com/watch?v=HZRKRPyNkag

Compartir

ISERVIS participarà en la 12a edició del programa ‘’Accelera el creixement”

, , , ,

Una cinquantena de pimes de la província de Barcelona transformaran el seu negoci i milloraran la seva competitivitat amb la 12a edició del programa ‘Accelera el creixement’ de la patronal Pimec i la Diputació de Barcelona.

Durant 9 mesos, les 50 pimes disposaran d’acompanyament personalitzat a càrrec d’experts a diferents àrees de gestió empresarial, treballaran en un pla de creixement i comptaran amb suport per executar-lo.

‘Accelera el creixement’ és un programa que s’ha consolidat després d’onze edicions on han participat gairebé 600 empreses.

Segons dades de la patronal, el 64% de les empreses participants en aquesta edició són petites empreses, el 32% són micro i el 4% restant són mitjanes. Per comarques, un 24% són del Baix Llobregat, un 20% del Vallès Occidental, un 14% del Barcelonès, un 10% del Vallès Oriental, un 10% del Maresme, un 10% d’Osona, un 4% del Bages, i un 2% de l’Alt Penedès, l’Anoia, el Garraf i el Moianès.

Un dels participants és el Carles Ballester, CEO de ISERVIS, empresa que ha estat seleccionada. ISERVIS, es va crear l’any 2016 i està actualment allotjada al Centre d’Empreses.

ISERVIS és una empresa registrada al sector de la construcció (REA) especialitzada en serveis multirisc per a asseguradores, que gràcies a la seva experiència i professionalitat, aplica també la seva experiència en reformes i projectes de la llar. Per a ISERVIS, la personalització completa al client és el factor clau per a una perfecta adaptació a les seves necessitats. El seu client és exclusiu i la seva satisfacció és el seu principal objectiu. El passat 2022 ha realitzat amb èxit més de 22.800 sinistres i reformes.

Us desitgem molta sort al programa d’Accelera el creixement!

Compartir

Busquem un tècnic/a assessor/a en estratègia i creixement empresarial

Busquem un tècnic/a assessor/a en estratègia i creixement empresarial.

Us deixem informació sobre el procés i forma de participar en aquest enllaç on trobareu:

  • Bases de la convocatòria
  • Sol.licitud
  • Temari de la prova

 

Els interessats/ades podeu enviar la vostra candidatura abans del 24 d’octubre a laboralcentre@procornella.cat

 

 

Compartir

ASSEBAIX, l’empresa enfocada a l’assessorament i gestió comptable, fiscal, tributària, mercantil i laboral!

, ,

 

L’Anna Prades és la gerent de l’empresa Assebaix, dedicada a l’assessorament i gestió comptable/fiscal, tributària, mercantil i laboral. També forma part de la junta directiva de APTTCB i és assessora fiscal i tècnica tributària.

L’Anna va posar en marxa Assebaix el desembre de 2020, tot i que ja tenia 15 anys d’experiència prèvia en un altre despatx professional de la família.

Assebaix es troba allotjada al despatx nº 6-A  del Centre d’Empreses i està integrada per un equip professional de confiança i altament orientat al client.

Assebaix es diferencia d’altres gestories en que acompanya als clients, guiant-los també en com fer una bona administració de la seva empresa i del seu patrimoni, optimitzant el cost fiscal i aprofitant les bonificacions, ajuts o subvencions existents.

Durant l’etapa de creació i consolidació del seu negoci, l’Anna destaca el gran ajut que suposa comptar amb el suport i acompanyament ofert per l’equip tècnic del Centre d’Empreses.

Actualment l’evolució d’Assebaix està sent positiva, la qual cosa li ha permès invertir en recursos i anar ampliant l’equip, per tal d’oferir un millor servei i continuar creixent. La trajectòria de l’assessoria ha estat constant, prudent i enriquidora, i l’esforç i constància s’han vist recompensats amb els resultats.

El seu proper objectiu a curt termini és potenciar la digitalització mitjançant accions de màrqueting a través de xarxes socials amb la finalitat d’incrementar la seva cartera de clients.

Aquesta és la seva pàgina web: www.assebaix.com  on podem veure tots els serveis que ofereix i aquesta és la seva pàgina d’Instagram on és molt activa: https://www.instagram.com/assebaix/?hl=es

 

Compartir

Beneficis del Coworking: Un Espai Inspirador per a Emprenedors i Empreses

Compartir

NETWORKING DE BENVINGUDA A LES NOVES EMPRESES

, ,

El passat dimecres 5 de juliol es va celebrar al Centre d’Empreses de Procornellà, el networking empresarial per donar la BENVINGUDA A LES NOVES EMPRESES.

En total, van assistir 33 empresaris/àries del Centre. Tot un èxit!

L’empresa Vortech PCI Group SL, una consultoria tecnològica i d’outsourcing de serveis informàtics, allotjada en un despatx del Centre d’Empreses va fer un pitch de la seva empresa. Els seus socis Josep Bellmunt i la Neus Vallés, van explicar-nos com ho van fer per facturar 3 milions d’euros el darrer 2022. Tot un cas d’èxit, on tots els assistents, van poder escoltar els seus errors i encerts que van ser claus pel seu èxit.

Tots els assistents van poder gaudir d’un networking de qualitat. El gran objectiu era conèixer a totes les noves empreses del Centre, que van tenir l’oportunitat de presentar-se davant de tothom.

El networking va ser curt, però intens: totes les empreses van poder compartir entre elles possibles sinèrgies, contactes, negocis, opinions, possibles vendes, compartir experiències, etc.

Ens veurem de nou en el pròxim networking del Centre d’Empreses, el proper setembre d’aquest 2023. Aquesta vegada amb més novetats!

Compartir

Busques un espai professional per a les teves reunions de negocis i formacions?

Al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ, entenem la importància d’un entorn propici per a l’èxit de les reunions de negocis i les sessions de formació. És per això que oferim sales de reunions i aules de formació adaptades a totes les teves necessitats professionals.

 

Les nostres Aules de Formació

Estàs planificant un taller, un seminari o una sessió formativa? Les nostres àmplies i completament equipades aules de formació ofereixen un entorn ideal per a l’aprenentatge. T’oferim tot l’equipament audiovisual amb connectivitat a Internet d’alta velocitat i amb tots els serveis de recepció que necessitis (acompanyament del formador, atenció dels assistents, senyalització a l’entrada de l’edifici, fotocòpies, etc.). A les nostres sales tindràs diverses opcions de distribució de seients, podràs triar la distribució que millor s’adapti a les teves necessitats, ja sigui estil sala de reunions, estil teatre o en forma de U.

 

Les nostres Sales de Reunions

Necessites un espai per realitzar presentacions a clients, reunions d’equip,  sessions de brainstorming o per fer una videoconferència amb fins a 10 persones a la sala? Els nostres espais poden ser-te molt útils! Amb pantalla, webcam, micròfon, PC ja instal·lat (per si vols fer una videoconferència), pissarra i internet d’alta velocitat tindràs tot el que necessites per fer que les teves reunions siguin productives i eficients. També t’oferim els serveis de recepció de visites i trucada d’avís de les visites, Serveis de copistería i accés als nostres espais office amb màquines de vending i terrassa exterior.

 

Per què triar Centre d’Empreses PROCORNELLÀ?

  • Ubicació: El nostre centre es troba en una zona d’excel·lent connexió per a tu i els teus assistents: Polígon Almeda, entre el Centre Comercial Splau i el WTC Almeda Park. A 10min de Barcelona per les dues rondes, a 10min de l’aeroport i a 10min del port. Disposem de pàrquing a sota del nostre edifici.
  • Instal·lacions: Disposem d’equipament audiovisual, pissarres, projector o pantalla, internet d’alta velocitat, climatització, senyalització a l’entrada de l’edifici de la teva reunió o formació i tots els serveis de recepció que necessitis. També podràs utilitzar els nostres espais comuns: office i terrassa.
  • Flexibilitat: Entenem que cada esdeveniment és únic. Per això, oferim opcions de reserva flexibles, ja sigui que necessitis l’espai durant algunes hores, tot el dia o fins i tot acords a llarg termini.
  • Servei Excepcional: El nostre equip dedicat està compromès a garantir que el teu esdeveniment es desenvolupi sense problemes. Des de la preparació de la sala fins a l’assistència tècnica, estarem aquí per ajudar-te en tot moment.
  • Preus Competitius: Oferim tarifes competitives que s’ajusten al teu pressupost, sense comprometre la qualitat ni el servei. Pots veure les tarifes aquí. 

 

Reserva el teu espai avui mateix: no deixis escapar l’oportunitat d’organitzar la teva propera reunió o sessió formativa!

 

Tota la informació en aquest enllaç.

 

Compartir