ENTREVISTA AMB JOSEP RAMON MURO DE GLOBASKET

, , ,

Activitat: Serveis professionals vinculats al món del bàsquet i als esdeveniments.

Any de creació: 2016

Web: www.globasket.com

Facebook: https://www.facebook.com/globasket/

Instagram: https://www.instagram.com/globasket/

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCr85X4-loe3ynwde-NKK4xA

Twitter: https://twitter.com/i/flow/login?redirect_after_login=%2FGlobasket

 

  1. Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa? Quin problema solucioneu i quins trets us diferencien de la vostra competència?

En primer lloc, cal tenir esperit “emprenedor”, sense importar l’edat. La idea neix el 2014 i ho és després de portar més de 25 anys a la indústria de l’esport professional i internacional, donar cabuda a ordenar globalment un espai de l’esport amateur.

Sempre hi ha competència, el que cal és tenir els “fets diferencials” de la resta i disposar d’una “mini fórmula de la Coca Cola”.

Com a trets diferencials, tenim: participar en lloc de competir, crear experiències participatives, en lloc d’esport reglamentat/federat, tornar als orígens. 

  1. Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte?

Sobre tot, cercar l’equip, trobar les “eines”  adequades i obtenir el finançament. 

  1. Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències del mercat i quin tipus d’innovació has implantat?

És una de les claus: les noves eines digitals, de comunicació i de gestió, et permeten tenir el món sencer a l’abast de la mà. 

  1. Quines serien per a tu les claus de l’èxit?

Per mi, les claus de l’èxit són: la constància i perseverança permanent, molt perdut en l’actualitat.

  1. I… si poguessis tornar enrere, al moment que vas decidir emprendre, digues-nos alguna cosa que no tornaries a fer i alguna que repetiries.

Bona pregunta: no ho començaria, ja que la Covid, ens ha posat en el costat equivocat del món empresarial. Determinades persones hem nascut dues vegades, el 2015 i el 2021 i, per tant, més “durs” i reforçats.

Compartir

ENTREVISTA AMB PAU D’ARTISTALIA

, ,

Instagram – @artistalia.management

Web: https://www.artistalia.es/es/

Linkedin – https://www.linkedin.com/company/artistalia/

Youtube – https://www.youtube.com/c/ArtistaliaManagementProductions

 

Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa i quin problema solucioneu?

Tenir una idea és meravellós. ARTISTALIA és un grup d’emprenedors especialitzats en entreteniment i espectacles. En 2016, amb més de 10 anys d’experiència en el sector, decidim unir-nos per a dedicar-nos al que més ens agrada, els esdeveniments que traspassen els límits de la fantasia. Fem que els esdeveniments siguin únics, encaixin amb la visió del client i els seus valors, es facin a temps, dins del pressupost i amb els millors recursos al nostre abast. ARTISTALIA és una empresa productora i distribuïdora d’espectacles, amb seu al Centre d’Empreses de Cornellà de Llobregat, però amb actuació en l’àmbit nacional i internacional, som una empresa dedicada a idear, organitzar, i produir espectacles, esdeveniments i festes.

 

Quins són els teus trets diferencials amb la competència?

Som un equip molt pròxim i sempre apostem per donar un tracte personal i humà, amb servei de qualitat, transparència en totes les etapes del procés, i sempre amb creativitat i dinamisme. Sigui com sigui l’esdeveniment, treballarem per a fer-lo realitat. Tenim una xarxa d’artistes i col·laboradors única per a poder seleccionar a les persones més adequades a cada projecte i donar servei a més de 200 actes cada any.

Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte?

A l’inici tens moltes ganes i pocs recursos econòmics. A mesura que passen els anys pugen els recursos, però la motivació inicial pot anar minvant, l’equilibri és el més difícil d’aconseguir. Crear una empresa, sense haver estudiat ADE o empresarials, fa que una nòmina, un Confirming, un Model 200 o altres aspectes no et siguin familiars. Anar plegats amb professionals com els que assessoren a PROCORNELLÀ és vital per créixer. Equivocar-se forma part del nostre dia a dia, el més important és analitzar amb quina pedra has ensopegat per evitar tornar a repetir-ho.

 

Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències innovadores del mercat?

A Artistalia innovem constantment: cada dia de l’any, cada any. Portem reinvertint els beneficis en nous serveis, en noves decoracions, en millorar com ens organitzem, en millorar, millorar i millorar. La Pandèmia ens va fer donar-li una volta al que ja fèiem i ens va permetre obrir noves línies de negoci. Ara estem implementant un ERP, per tal de controlar més el dia a dia i ser més eficients.

 

Quines serien per a tu les claus de l’èxit?

Per a mi, una de les claus de l’èxit és comptar amb un equip humà que es cregui el projecte i se’l senti seu.

I… si poguessis tornar enrere, al moment que vas decidir emprendre, ens pots dir alguna cosa que no tornaries a fer i alguna que repetiries?

Al principi, nosaltres mateixos vam dissenyar i programar la nostra pàgina web, però fa 2 anys vam pagar a professionals perquè ho fessin i això ens ha fet augmentar la nostra visibilitat i contractacions.

També destaco que no ens vam endinsar en demanar préstecs ni línies de crèdit fins fa poc, i ara he entès que, per liquiditat, l’empresa ha de tenir això cobert per tal d’assolir reptes més grans.

 

Quin és l’esdeveniment més rellevant que has fet o del que estàs més orgullós de poder organitzar?

Sens dubte, la tasca que fem amb les cavalcades de Reis i Campaments Reials són els actes més rellevants que realitzem cada any, ja que aportem la màgia i la llum necessària perquè els més petits ‘flipin’. També, la producció del Festival Internacional de Pallassos de Cornellà o haver enviat aquest any un equip a treballar a l’Aràbia Saudí, entre d’altres, són esdeveniments i reptes que també ens fan créixer i ens fan sentir orgullosos del nostre valor afegit a la societat.

 

Moltes gràcies Pau, un plaer poder conèixer una mica més tot el que feu a Artistalia!

 

Us deixem enllaços a alguns vídeos dels seus esdeveniments on podreu comprovar la magnitud d’aquests!

 

Link Videos:

Producció Encesa de llums 2019: https://www.youtube.com/watch?v=M2r3Anw71iw

Producció Festa Supermes 2019: https://www.youtube.com/watch?v=dfToXrLByX4&list=PLn52c_3UukbvARToIdBkYw6WXaRRWgp4t&index=11

Campament Reial 2021: https://www.youtube.com/watch?v=FMlU9_ePfko&list=PLn52c_3UukbsbWQbp5LS1_pnOA5m_PfY1&index=16

Pregó Cornella 2021: https://www.youtube.com/watch?v=qkUgDPS3_Qc&list=PLn52c_3UukbsO_epuvI-Yi9m0REOrzyMv&index=2&t=305s

Producció Túnel del Terror 2022: https://www.youtube.com/watch?v=EJx0jw_vwD0&list=PLn52c_3UukbvARToIdBkYw6WXaRRWgp4t&index=17

Recorregut túnel del Terror 2022: https://youtu.be/ah4rOIujT_c

Cercavila Èpoques: https://www.youtube.com/watch?v=d5ONelZ7uaM

Decoració Valladolid 2023: https://www.youtube.com/watch?v=HZRKRPyNkag

Compartir

ISERVIS participarà en la 12a edició del programa ‘’Accelera el creixement”

, , , ,

Una cinquantena de pimes de la província de Barcelona transformaran el seu negoci i milloraran la seva competitivitat amb la 12a edició del programa ‘Accelera el creixement’ de la patronal Pimec i la Diputació de Barcelona.

Durant 9 mesos, les 50 pimes disposaran d’acompanyament personalitzat a càrrec d’experts a diferents àrees de gestió empresarial, treballaran en un pla de creixement i comptaran amb suport per executar-lo.

‘Accelera el creixement’ és un programa que s’ha consolidat després d’onze edicions on han participat gairebé 600 empreses.

Segons dades de la patronal, el 64% de les empreses participants en aquesta edició són petites empreses, el 32% són micro i el 4% restant són mitjanes. Per comarques, un 24% són del Baix Llobregat, un 20% del Vallès Occidental, un 14% del Barcelonès, un 10% del Vallès Oriental, un 10% del Maresme, un 10% d’Osona, un 4% del Bages, i un 2% de l’Alt Penedès, l’Anoia, el Garraf i el Moianès.

Un dels participants és el Carles Ballester, CEO de ISERVIS, empresa que ha estat seleccionada. ISERVIS, es va crear l’any 2016 i està actualment allotjada al Centre d’Empreses.

ISERVIS és una empresa registrada al sector de la construcció (REA) especialitzada en serveis multirisc per a asseguradores, que gràcies a la seva experiència i professionalitat, aplica també la seva experiència en reformes i projectes de la llar. Per a ISERVIS, la personalització completa al client és el factor clau per a una perfecta adaptació a les seves necessitats. El seu client és exclusiu i la seva satisfacció és el seu principal objectiu. El passat 2022 ha realitzat amb èxit més de 22.800 sinistres i reformes.

Us desitgem molta sort al programa d’Accelera el creixement!

Compartir

Managis empatiza con el paciente en el diseño del Hospital de día Oncológico

Compartir

NOU BIZBARCELONA: EL SALÓ PER A MICROPYMES, COMERÇOS I PERSONES TREBALLADORES

, , ,

El proper 4 i 5 d’octubre d’aquest 2023 és farà al recinte de Montjuïc la fira de BIZBARCELONA. Un congrés enfocat a les micropymes, comerços i persones treballadores.

Un congrés creat per a poder fer créixer el teu negoci!

És el lloc ideal per a poder fer networking, fer contactes, conèixer les noves tendències del mercat i poder ensenyar el teu negoci a tots els assistents.

Hi haurà dues zones:

  • La zona “village”, una zona on podràs connectar amb empresaris/àries i empreses de tot l’ecosistema empresarial del territori on podràs conversar, veure idees, veure eines o recursos per potenciar el teu negoci.
  • La zona “congress” on hi haurà tota mena d’activitats, conferències i tallers enfocats amb les temàtiques de la SOSTENIBILITAT i la DIGITALITZACIÓ.

Aquest esdeveniment és totalment gratuït, així que no deixis passar aquesta oportunitat!

En aquest link: https://www.bizbarcelona.com/ veuràs tota la informació on podràs obtenir la teva acreditació de manera totalment gratuïta!

 

Compartir

ASSEBAIX, l’empresa enfocada a l’assessorament i gestió comptable, fiscal, tributària, mercantil i laboral!

, ,

 

L’Anna Prades és la gerent de l’empresa Assebaix, dedicada a l’assessorament i gestió comptable/fiscal, tributària, mercantil i laboral. També forma part de la junta directiva de APTTCB i és assessora fiscal i tècnica tributària.

L’Anna va posar en marxa Assebaix el desembre de 2020, tot i que ja tenia 15 anys d’experiència prèvia en un altre despatx professional de la família.

Assebaix es troba allotjada al despatx nº 6-A  del Centre d’Empreses i està integrada per un equip professional de confiança i altament orientat al client.

Assebaix es diferencia d’altres gestories en que acompanya als clients, guiant-los també en com fer una bona administració de la seva empresa i del seu patrimoni, optimitzant el cost fiscal i aprofitant les bonificacions, ajuts o subvencions existents.

Durant l’etapa de creació i consolidació del seu negoci, l’Anna destaca el gran ajut que suposa comptar amb el suport i acompanyament ofert per l’equip tècnic del Centre d’Empreses.

Actualment l’evolució d’Assebaix està sent positiva, la qual cosa li ha permès invertir en recursos i anar ampliant l’equip, per tal d’oferir un millor servei i continuar creixent. La trajectòria de l’assessoria ha estat constant, prudent i enriquidora, i l’esforç i constància s’han vist recompensats amb els resultats.

El seu proper objectiu a curt termini és potenciar la digitalització mitjançant accions de màrqueting a través de xarxes socials amb la finalitat d’incrementar la seva cartera de clients.

Aquesta és la seva pàgina web: www.assebaix.com  on podem veure tots els serveis que ofereix i aquesta és la seva pàgina d’Instagram on és molt activa: https://www.instagram.com/assebaix/?hl=es

 

Compartir

MARTIMPE BCN, la botiga multi marca de roba ubicada a Cornellà!

,
Compartir

ENTREVISTA A ROMINA SALCEDO, CEO DE MORENO SALCEDO ABOGADOS Y ECONOMISTAS

Hoy queremos presentaros a una de las empresarias alojadas en el Centre d’Empreses: Romina Salcedo, CEO de Moreno Salcedo, abogados y economistas.

Os dejamos enlace, en esta imagen, de la entrevista que le hicimos para conocer mejor su empresa:

Compartir

Entrevista a Francesc de los Mozos – CEO Faitem Plus

Entrevista Francesc de los Mozos - Faitem Plus

Entrevista Francesc de los Mozos – Faitem Plus

El Francesc de los Mozos, amb quasi 30 anys d’experiència dedicats al Marketing Promocional, inicia el seu projecte de negoci acompanyat per l’Agustín López i, des de l’any 2013, lidera un equip de 7 professionals. Compta amb una xifra de negoci de 1.6 milions d’euros, i té un catàleg amb més de 50.000 referències de tota classe de productes de regal publicitari. També disposa de la distribució de marques reconegudes internacionalment com són Apple, Samsonite, Tristar, entre d’altres.

 

Al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ apostem pels projectes innovadors i les grans idees. En aquesta segona entrega d’Aprèn dels empresaris d’èxit del Centre d’Empreses Procornellà”, us presentem en Francesc de los Mozos, un emprenedor que va iniciar el seu projecte, Faitem Plus, l’any 2013.

L’objectiu d’aquesta secció es mostrar la realitat dels diferents empresaris que formen el nostre Centre i que, dia a dia, aprenen, evolucionen i creixen fruit de les seves noves experiències.

Comencem amb l’entrevista Francesc,

 

Què és Faitem Plus? 

Faitem plus és una empresa de Marketing Promocional, una branca del Marketing que utilitza productes de regal com a eina per ajudar a empreses i marques a promocionar-se fent marxandatge, regals personalitzats, catàlegs de fidelització, etc.

Quan va néixer Faitem Plus i amb quin equip humà comptava en aquell moment?

Tot va començar fa ara gairebé 30 anys. En aquell moment, l’Agustí López era director d’una gran empresa de promocions i em va contractar un estiu com a ajudant de compres, quan jo llavors tenia 18 anyets. El que va començar sent una simple relació professional i temporal, va acabar sent una gran amistat i va fer que l’any 2013 decidíssim crear Faitem plus.

He de dir que va ser una creació una mica forçada… a l’anterior empresa on treballàvem, enmig d’una gran crisi de país, va decidir tancar i nosaltres teníem dues opcions: o buscar feina cada un pel nostre compte o intentar aprofitar els coneixements i l’experiència que teníem al sector per crear la nostra pròpia empresa. ,

Quins eren els objectius i visió de futur que tenies amb Faitem Plus quan vas iniciar el projecte? 

La veritat és que quan vam iniciar el projecte no teníem gaire temps per pensar en el futur, amb prou feines teníem temps per pensar en el present. Només pensàvem a treballar molt cada dia i mirar endavant. Sí que és veritat que fèiem números, però l’objectiu principal era tenir molta feina per l’endemà.

Com a empresari, com vas aconseguir ser partner de grans empreses en l’àmbit nacional? I quins són els consells que donaries a aquelles empreses que volen aconseguir aquest tipus d’aliances?

Jo crec que no hi ha una altra manera. És qüestió de treballar molt, dedicar-li moltes hores i posar-li ganes. 

Has de fer-ho amb moltes ganes, gaudint del que fas, sempre de la millor manera que puguis, i sobretot, contestar ràpidament a les necessitats del client (actualment el temps és el més valuós que tenim, i tot ho volem per ja). 

És important posar-te sempre a la pell de la persona que tens al davant, és la manera de saber què vol i com ho vol i, així, poder satisfer les seves necessitats millor que ningú.

Arran de la crisi sanitària de la COVID-19 i la disminució de la inversió publicitària en els primers mesos de la pandèmia, com va fer front Faitem Plus a aquesta nova situació?

Bé, doncs tot pintava molt malament, estava clar, tot estava parat i només teníem l’opció de tancar i esperar a veure què passaria. 

Però, un dia, ens va arribar la notícia de què seria necessari portar mascaretes per protegir-nos. Vam decidir reinventar-nos, i vam començar a importar mascaretes per així poder donar servei a tothom que ho necessités. 

Aquest any la nostra activitat ha sigut distribuir tota mena de productes de protecció individual, mascaretes, gels, bates, guants, etc. Per sort, aquest any 2021 ja estem tornant a la normalitat i a l’activitat de sempre. 

Els vostres clients són grans marques reconegudes i amb una forta presència als seus sectors (Danone, Banco Santander, El Periódico, Foster’s Hollywood, Carglass, entre d’altres). Com empresari, quines són les dificultats que es plantegen amb aquest tipus de clients? 

Principalment, les dificultats que tenim és que són clients molt exigents en preus, en servei, en condicions, etc. És tot més complicat, però també és molt gratificant quan treballes amb ells, perquè tenen potencial, i si ho fas bé, tens molt a guanyar. 

Nosaltres som una empresa multisectorial, treballem per a tots els sectors i per a tota classe de clients, siguin grans o petits, tothom en algun moment necessitarà fer publicitat de la seva marca, i nosaltres estem per ajudar a tothom. 

Quins plans de futur teniu per a Faitem Plus? Què podem esperar en els anys vinents?

No sóc molt de fer plans de futur, però el que tinc són il·lusions que vull aconseguir algun dia, com per exemple obrir mercat en altres països, obrir delegacions…

De cara als anys vinents, el que espero poder veure és que els grans projectes que tenim entre mans es consolidin, com contractes de distribucions en exclusiva per sectors de primeres marques. 

Com a empresari que vas decidir emprendre fa anys, quines qualitats consideres que ha de tenir un bon emprenedor?

Jo considero que un bon emprenedor ha de ser molt treballador, ha de ser constant, ha de gaudir del que fa, ha de conèixer les seves qualitats i les seves mancances. I sobretot, ha de saber rodejar-se de persones que sumin en el seu projecte, i ha de saber desfer-se ràpid d’allò que no li aporti res.

Actualment, Faitem Plus és una empresa amb base al Centre d’Empreses Procornellà. Quins factors van fer que et decidissis per establir-te al Centre?

Va ser molt fàcil decidir-se, sincerament. Nosaltres no teníem ni idea de com començar, de com crear una societat, ni d’on ubicar-nos, ni quins tràmits legals fer… Va ser trucar al centre i ens van donar tota l’ajuda, tots els serveis i recursos per poder començar. Hagués sigut molt complicat sense la seva ajuda, els hi estarem sempre molt agraïts. 

Quins són, per a tu, les característiques diferenciadores del Centre d’Empreses Procornellà? 

El centre ho té tot, des de recepció, telefonia, sales de reunions, gestoria, office, neteja, parking… No he trobat res a faltar.

Sí, sempre hi ha coses que es poden millorar, però com a tot arreu. Els professionals del Centre són conscients i sempre que poden, intenten millorar. 

Però sobretot, el que el fa diferent, és el gran equip de persones que hi treballen, que sempre estan disposats a ajudar-nos en tot el que necessitem.

 

Compartir

La Nau: Banc de Productes no Alimentaris

El Banc de Productes no Alimentaris La Nau redistribueix productes no alimentaris entre les persones més vulnerables.

Recull productes que provenen d’excedents de producció, majoritàriament dels camps de la higiene personal, de la llar, roba, sabates, etc.

 

La Nau és una entitat sense ànim de lucre declarada d’utilitat pública, per aquest motiu totes les donacions, sigui en productes, serveis o diners gaudeixen d’avantatges fiscals, fixats pel Ministeri d’Hisenda.

La Nau vol ser un pont entre les empreses amb excedents de producció i entitats que atenen els col·lectius en risc d’exclusió.

Un dels nostres objectius és formar una xarxa solidària per treballar en la captació i redistribució dels recursos. Contribuir a millorar la vida de les persones i de les famílies que ens necessiten.

Actualment, l’entitat treballa amb 299 entitats al llarg de l’any. Repartim a 20.000 famílies mensualment la qual cosa suposa arribar aproximadament a 60.000 persones.

Desenvolupem diferents projectes al llarg de l’any:

  • Repartiment mensual dels productes de què disposem.
  • Campanya de bosses d’autoestima: es realitza per Nadal i Reis. Són bosses adreçades a les famílies i persones a les quals repartim mensualment, però afegim persones grans que viuen soles o en residències i persones que estan ingressades en els principals hospitals públics de referència: Clínic, Vall d’Hebron, Bellvitge, Sant Joan de Déu.
  • Repartiment de roba i sabates.
  • Repartiment de productes de Nadons.

 

Un dels principals objectius de l’entitat és treballar per la sostenibilitat i el medi ambient. La Nau contribueix a fer que no es destrueixin molts dels productes que es reparteixen i això ajuda a millorar la salut del planeta.

Seguint en aquesta línia, La Nau ha demanat l’adhesió al Pacte de les Nacions Unides, per estar alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

 

El Banc de Productes no Alimentaris La Nau

c/Ignasi Iglésias, 13

Cornellà de Llobregat

www.lanau.org 

info@lanau.org

 

Compartir