Managis empatiza con el paciente en el diseño del Hospital de día Oncológico

Compartir

NOU BIZBARCELONA: EL SALÓ PER A MICROPYMES, COMERÇOS I PERSONES TREBALLADORES

, , ,

El proper 4 i 5 d’octubre d’aquest 2023 és farà al recinte de Montjuïc la fira de BIZBARCELONA. Un congrés enfocat a les micropymes, comerços i persones treballadores.

Un congrés creat per a poder fer créixer el teu negoci!

És el lloc ideal per a poder fer networking, fer contactes, conèixer les noves tendències del mercat i poder ensenyar el teu negoci a tots els assistents.

Hi haurà dues zones:

  • La zona “village”, una zona on podràs connectar amb empresaris/àries i empreses de tot l’ecosistema empresarial del territori on podràs conversar, veure idees, veure eines o recursos per potenciar el teu negoci.
  • La zona “congress” on hi haurà tota mena d’activitats, conferències i tallers enfocats amb les temàtiques de la SOSTENIBILITAT i la DIGITALITZACIÓ.

Aquest esdeveniment és totalment gratuït, així que no deixis passar aquesta oportunitat!

En aquest link: https://www.bizbarcelona.com/ veuràs tota la informació on podràs obtenir la teva acreditació de manera totalment gratuïta!

 

Compartir

ASSEBAIX, l’empresa enfocada a l’assessorament i gestió comptable, fiscal, tributària, mercantil i laboral!

, ,

 

L’Anna Prades és la gerent de l’empresa Assebaix, dedicada a l’assessorament i gestió comptable/fiscal, tributària, mercantil i laboral. També forma part de la junta directiva de APTTCB i és assessora fiscal i tècnica tributària.

L’Anna va posar en marxa Assebaix el desembre de 2020, tot i que ja tenia 15 anys d’experiència prèvia en un altre despatx professional de la família.

Assebaix es troba allotjada al despatx nº 6-A  del Centre d’Empreses i està integrada per un equip professional de confiança i altament orientat al client.

Assebaix es diferencia d’altres gestories en que acompanya als clients, guiant-los també en com fer una bona administració de la seva empresa i del seu patrimoni, optimitzant el cost fiscal i aprofitant les bonificacions, ajuts o subvencions existents.

Durant l’etapa de creació i consolidació del seu negoci, l’Anna destaca el gran ajut que suposa comptar amb el suport i acompanyament ofert per l’equip tècnic del Centre d’Empreses.

Actualment l’evolució d’Assebaix està sent positiva, la qual cosa li ha permès invertir en recursos i anar ampliant l’equip, per tal d’oferir un millor servei i continuar creixent. La trajectòria de l’assessoria ha estat constant, prudent i enriquidora, i l’esforç i constància s’han vist recompensats amb els resultats.

El seu proper objectiu a curt termini és potenciar la digitalització mitjançant accions de màrqueting a través de xarxes socials amb la finalitat d’incrementar la seva cartera de clients.

Aquesta és la seva pàgina web: www.assebaix.com  on podem veure tots els serveis que ofereix i aquesta és la seva pàgina d’Instagram on és molt activa: https://www.instagram.com/assebaix/?hl=es

 

Compartir

MARTIMPE BCN, la botiga multi marca de roba ubicada a Cornellà!

,
Compartir

ENTREVISTA A ROMINA SALCEDO, CEO DE MORENO SALCEDO ABOGADOS Y ECONOMISTAS

Hoy queremos presentaros a una de las empresarias alojadas en el Centre d’Empreses: Romina Salcedo, CEO de Moreno Salcedo, abogados y economistas.

Os dejamos enlace, en esta imagen, de la entrevista que le hicimos para conocer mejor su empresa:

Compartir

Entrevista a Francesc de los Mozos – CEO Faitem Plus

Entrevista Francesc de los Mozos - Faitem Plus

Entrevista Francesc de los Mozos – Faitem Plus

El Francesc de los Mozos, amb quasi 30 anys d’experiència dedicats al Marketing Promocional, inicia el seu projecte de negoci acompanyat per l’Agustín López i, des de l’any 2013, lidera un equip de 7 professionals. Compta amb una xifra de negoci de 1.6 milions d’euros, i té un catàleg amb més de 50.000 referències de tota classe de productes de regal publicitari. També disposa de la distribució de marques reconegudes internacionalment com són Apple, Samsonite, Tristar, entre d’altres.

 

Al Centre d’Empreses PROCORNELLÀ apostem pels projectes innovadors i les grans idees. En aquesta segona entrega d’Aprèn dels empresaris d’èxit del Centre d’Empreses Procornellà”, us presentem en Francesc de los Mozos, un emprenedor que va iniciar el seu projecte, Faitem Plus, l’any 2013.

L’objectiu d’aquesta secció es mostrar la realitat dels diferents empresaris que formen el nostre Centre i que, dia a dia, aprenen, evolucionen i creixen fruit de les seves noves experiències.

Comencem amb l’entrevista Francesc,

 

Què és Faitem Plus? 

Faitem plus és una empresa de Marketing Promocional, una branca del Marketing que utilitza productes de regal com a eina per ajudar a empreses i marques a promocionar-se fent marxandatge, regals personalitzats, catàlegs de fidelització, etc.

Quan va néixer Faitem Plus i amb quin equip humà comptava en aquell moment?

Tot va començar fa ara gairebé 30 anys. En aquell moment, l’Agustí López era director d’una gran empresa de promocions i em va contractar un estiu com a ajudant de compres, quan jo llavors tenia 18 anyets. El que va començar sent una simple relació professional i temporal, va acabar sent una gran amistat i va fer que l’any 2013 decidíssim crear Faitem plus.

He de dir que va ser una creació una mica forçada… a l’anterior empresa on treballàvem, enmig d’una gran crisi de país, va decidir tancar i nosaltres teníem dues opcions: o buscar feina cada un pel nostre compte o intentar aprofitar els coneixements i l’experiència que teníem al sector per crear la nostra pròpia empresa. ,

Quins eren els objectius i visió de futur que tenies amb Faitem Plus quan vas iniciar el projecte? 

La veritat és que quan vam iniciar el projecte no teníem gaire temps per pensar en el futur, amb prou feines teníem temps per pensar en el present. Només pensàvem a treballar molt cada dia i mirar endavant. Sí que és veritat que fèiem números, però l’objectiu principal era tenir molta feina per l’endemà.

Com a empresari, com vas aconseguir ser partner de grans empreses en l’àmbit nacional? I quins són els consells que donaries a aquelles empreses que volen aconseguir aquest tipus d’aliances?

Jo crec que no hi ha una altra manera. És qüestió de treballar molt, dedicar-li moltes hores i posar-li ganes. 

Has de fer-ho amb moltes ganes, gaudint del que fas, sempre de la millor manera que puguis, i sobretot, contestar ràpidament a les necessitats del client (actualment el temps és el més valuós que tenim, i tot ho volem per ja). 

És important posar-te sempre a la pell de la persona que tens al davant, és la manera de saber què vol i com ho vol i, així, poder satisfer les seves necessitats millor que ningú.

Arran de la crisi sanitària de la COVID-19 i la disminució de la inversió publicitària en els primers mesos de la pandèmia, com va fer front Faitem Plus a aquesta nova situació?

Bé, doncs tot pintava molt malament, estava clar, tot estava parat i només teníem l’opció de tancar i esperar a veure què passaria. 

Però, un dia, ens va arribar la notícia de què seria necessari portar mascaretes per protegir-nos. Vam decidir reinventar-nos, i vam començar a importar mascaretes per així poder donar servei a tothom que ho necessités. 

Aquest any la nostra activitat ha sigut distribuir tota mena de productes de protecció individual, mascaretes, gels, bates, guants, etc. Per sort, aquest any 2021 ja estem tornant a la normalitat i a l’activitat de sempre. 

Els vostres clients són grans marques reconegudes i amb una forta presència als seus sectors (Danone, Banco Santander, El Periódico, Foster’s Hollywood, Carglass, entre d’altres). Com empresari, quines són les dificultats que es plantegen amb aquest tipus de clients? 

Principalment, les dificultats que tenim és que són clients molt exigents en preus, en servei, en condicions, etc. És tot més complicat, però també és molt gratificant quan treballes amb ells, perquè tenen potencial, i si ho fas bé, tens molt a guanyar. 

Nosaltres som una empresa multisectorial, treballem per a tots els sectors i per a tota classe de clients, siguin grans o petits, tothom en algun moment necessitarà fer publicitat de la seva marca, i nosaltres estem per ajudar a tothom. 

Quins plans de futur teniu per a Faitem Plus? Què podem esperar en els anys vinents?

No sóc molt de fer plans de futur, però el que tinc són il·lusions que vull aconseguir algun dia, com per exemple obrir mercat en altres països, obrir delegacions…

De cara als anys vinents, el que espero poder veure és que els grans projectes que tenim entre mans es consolidin, com contractes de distribucions en exclusiva per sectors de primeres marques. 

Com a empresari que vas decidir emprendre fa anys, quines qualitats consideres que ha de tenir un bon emprenedor?

Jo considero que un bon emprenedor ha de ser molt treballador, ha de ser constant, ha de gaudir del que fa, ha de conèixer les seves qualitats i les seves mancances. I sobretot, ha de saber rodejar-se de persones que sumin en el seu projecte, i ha de saber desfer-se ràpid d’allò que no li aporti res.

Actualment, Faitem Plus és una empresa amb base al Centre d’Empreses Procornellà. Quins factors van fer que et decidissis per establir-te al Centre?

Va ser molt fàcil decidir-se, sincerament. Nosaltres no teníem ni idea de com començar, de com crear una societat, ni d’on ubicar-nos, ni quins tràmits legals fer… Va ser trucar al centre i ens van donar tota l’ajuda, tots els serveis i recursos per poder començar. Hagués sigut molt complicat sense la seva ajuda, els hi estarem sempre molt agraïts. 

Quins són, per a tu, les característiques diferenciadores del Centre d’Empreses Procornellà? 

El centre ho té tot, des de recepció, telefonia, sales de reunions, gestoria, office, neteja, parking… No he trobat res a faltar.

Sí, sempre hi ha coses que es poden millorar, però com a tot arreu. Els professionals del Centre són conscients i sempre que poden, intenten millorar. 

Però sobretot, el que el fa diferent, és el gran equip de persones que hi treballen, que sempre estan disposats a ajudar-nos en tot el que necessitem.

 

Compartir

La Nau: Banc de Productes no Alimentaris

El Banc de Productes no Alimentaris La Nau redistribueix productes no alimentaris entre les persones més vulnerables.

Recull productes que provenen d’excedents de producció, majoritàriament dels camps de la higiene personal, de la llar, roba, sabates, etc.

 

La Nau és una entitat sense ànim de lucre declarada d’utilitat pública, per aquest motiu totes les donacions, sigui en productes, serveis o diners gaudeixen d’avantatges fiscals, fixats pel Ministeri d’Hisenda.

La Nau vol ser un pont entre les empreses amb excedents de producció i entitats que atenen els col·lectius en risc d’exclusió.

Un dels nostres objectius és formar una xarxa solidària per treballar en la captació i redistribució dels recursos. Contribuir a millorar la vida de les persones i de les famílies que ens necessiten.

Actualment, l’entitat treballa amb 299 entitats al llarg de l’any. Repartim a 20.000 famílies mensualment la qual cosa suposa arribar aproximadament a 60.000 persones.

Desenvolupem diferents projectes al llarg de l’any:

  • Repartiment mensual dels productes de què disposem.
  • Campanya de bosses d’autoestima: es realitza per Nadal i Reis. Són bosses adreçades a les famílies i persones a les quals repartim mensualment, però afegim persones grans que viuen soles o en residències i persones que estan ingressades en els principals hospitals públics de referència: Clínic, Vall d’Hebron, Bellvitge, Sant Joan de Déu.
  • Repartiment de roba i sabates.
  • Repartiment de productes de Nadons.

 

Un dels principals objectius de l’entitat és treballar per la sostenibilitat i el medi ambient. La Nau contribueix a fer que no es destrueixin molts dels productes que es reparteixen i això ajuda a millorar la salut del planeta.

Seguint en aquesta línia, La Nau ha demanat l’adhesió al Pacte de les Nacions Unides, per estar alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

 

El Banc de Productes no Alimentaris La Nau

c/Ignasi Iglésias, 13

Cornellà de Llobregat

www.lanau.org 

info@lanau.org

 

Compartir

Entrevista a José Luis Pociello – CEO SoluzionDigital

Entrevista José Luis Pociello - SoluzionDigital

Entrevista José Luis Pociello – SoluzionDigital

Nascut a Tamarit de Llitera (Osca) el José Luis és Diplomat en Informàtica per la Universitat de Lleida i amb un Postgrau en Direcció de Compres per la UAB. El José Luis disposa de més de 25 anys d’experiència com a director de Compres i director Comercial en el sector de la informàtica. Inicia el 2007 un projecte anomenat SoluzionDigital que avui dia es troba consolidat amb una xifra de compres de més de 69 milions d’euros i un equip humà de 12 persones. Actualment, SoluzionDigital és la Central de Compres i Serveis més important de tot el territori nacional.

 

Des del Centre d’Empreses PROCORNELLÀ estem molt satisfets amb tots els projectes que han nascut i/o s’han desenvolupat al Centre. En aquesta ocasió us compartim una entrevista a José Luis Pociello, CEO de l’empresa SOLUZION DIGITAL, en la que ens explica la seva experiència com a emprenedor d’èxit.Aquesta és una entrevista pensada per ajudar a tots aquells emprenedors i emprenedores arrel de la seva experiència com a empresari al Centre. Coneixerem tant les seves sensacions com a emprenedor com el camí recorregut per arribar al moment en què es troba ara mateix. Estem segurs de què les seves experiències, vivències i anècdotes a SoluzionDigital us resultaran molt interessants. 

 

Comencem José Luis, per iniciar l’entrevista… Què és SOLUZION DIGITAL? Com i quan va néixer?

SoluzionDigital, nace en 2007 como evolución de un distribuidor de venta de videojuegos, muy innovador que habíamos creado el 2005 y aprovechando mi experiencia previa en el sector tecnológico. SoluzionDigital nace como una Central de Compras y Servicios, exclusiva para distribuidores informáticos. La idea primigenia es dotar de sistemas tecnológicos a los distribuidores para poder facilitar todas las gestiones de compras, ventas, marketing, negociación, etc.

Quins objectius tenies en iniciar SOLUZION DIGITAL?

La verdad, es que los objetivos por aquellos entonces, eran muy difusos. Teníamos los conocimientos y teníamos la capacidad de hacerlo. En ese momento eso fue lo más importante. La única meta que nos marcamos era que el 10% de los distribuidores informáticos debían estar asociados con nosotros. Ahora mismo podemos decir que tenemos una cuota superior al 15%.

Com a empresari consolidat i amb experiència, quines són per a tu les claus de l’èxit?

Yo siempre digo que para tener éxito, solamente hacen falta tres cosas que son: trabajo, trabajo y constancia. Lógicamente conocer el sector, tener visión de futuro y anticipación ayudan enormemente.

I… si poguessis tornar enrere, al moment que vas decidir emprendre, digue’ns 3 coses que no tornaries a fer.

Muchas de las cosas que hemos hecho han sido basadas en la intuición y la experiencia, utilizando la técnica del prueba-error. Eso ha hecho que nos equivocáramos muchas veces de forma controlada, pero también ha sido el acierto de encontrar oportunidades donde nadie había explorado previamente. De todas formas, contestando a tu pregunta, no daría ni un solo paso atrás en todo lo que hemos hecho. Todo ello nos ha permitido llegar donde estamos ahora.

Al llarg de la història de SOLUZION DIGITAL, de ben segur hauràs hagut de fer front a algun repte o crisi, quin ha sigut el més gran/important al qual t’has enfrontat com a empresari? 

No me gusta mucho llamarme empresario. Yo siempre he dicho que soy emprendedor por vocación y empresario por obligación. Lo que más me costó fue hacer el cambio de emprendedor a empresario.

Ya hemos comentado que previamente a SoluzionDigital, teníamos un mayorista de videojuegos que se llamaba EneaGames. Hubo un tiempo en que estuve combinando la dirección de ambas compañías. La gran absorción de tiempo que requería el desarrollar SoluzionDigital, hizo que no pusiera toda la atención en EneaGames y eso nos colocó a nivel económico en una situación complicada. En ese momento era emprendedor con SoluzionDigital y no fui empresario con EneaGames. Entonces decidimos vender EneaGames y potenciar SoluzionDigital, lo que a la larga ha resultado ser un gran acierto. De una situación complicada, sacamos otra posición de ventaja.

Quan vas iniciar aquest projecte, imaginaves que aconseguiries una facturació de 25 Milions d’Euros el 2020? 

Nunca nos pusimos una cifra para facturar y todavía hoy nos generan un poco de vértigo las cifras que gestionamos, ya que este año, todo el grupo ha realizado compras por valor de 69 millones de euros. De todos estos, casi 25 millones se han facturado por la central.

Ja ha passat un any des del confinament del març de 2020, quina valoració fas d’aquest període pel que fa als canvis que ha pogut patir la teva empresa? 

Cuando se anunció el confinamiento, la verdad es que toda la incertidumbre nos dio mucho miedo y preparamos un plan de actuación mediante el cual nos volcamos más que nunca en explotar las posibilidades que tenían nuestros asociados. De todas formas, el sector tecnológico fue escogido como esencial y no hemos tenido que dejar de trabajar ni un solo día. Al contrario de lo que ha pasado en muchos sectores, la explosión del teletrabajo y la venta de producto tecnológico han hecho que llegáramos a cotas insospechables de facturación y crecimientos.

A llarg termini, mirant al futur, quins creus que són els canvis als quals s’haurà d’adaptar SOLUZION DIGITAL? 

La nuestra es una empresa que ya basa todo su funcionamiento en la tecnología. La gran mayoría de nuestros procesos están automatizados y descentralizados, por lo que el teletrabajar no ha supuesto un problema para nosotros como empresa. Lo que vamos a tener que anticiparnos es a las necesidades que vayan a tener nuestros asociados con el fin de poder adelantar todas esas ventajas que les hagan mucho más efectivos y competitivos con sus clientes. Ya estamos desarrollando herramientas para facilitar la transformación digital a todas esas pymes, a las que estos cambios sí que han supuesto un gran cambio en su forma de trabajar actual.

Volem que expliquis als futurs i nous emprenedors: com vas conèixer el Centre d’Empreses Procornellà? Quin o quins van ser els motius i/o elements que et van fer optar per establir la teva empresa al Centre?

La verdad es que las necesidades que nos llevaron a recalar en el Centro de Empresas Procornellà, inicialmente fue un tema físico. Nosotros tenemos nuestras oficinas centrales en Lleida. En Lleida, también empezamos en un Centro de Empresas. Llegó un momento en el que necesitábamos una ubicación en Barcelona para establecer nuestra oficina comercial. Estuvimos estudiando diferentes ubicaciones que nos permitieran un acceso rápido y directo viniendo desde Lleida y entre todos los que estudiamos el que más nos convenció fue Procornellà, por su amplitud, sus instalaciones y el modelo que nos propusieron de acompañamiento y apoyo a las empresas. Más de 10 años después, podemos decir que acertamos plenamente.

Quin missatge enviaries a aquells que volen emprendre en l’actualitat o que han iniciat recentment un projecte empresarial?

Cualquier tiempo es bueno para emprender si se tiene la ilusión de hacerlo. Ahora mismo en tiempo de crisis es cuando aparecen mayores oportunidades. No decimos con esto que sean tiempos fáciles, pero sí que se abren nichos de mercado que en condiciones normales posiblemente no existirían. Lo hemos dicho anteriormente, con trabajo y constancia, cualquier emprendedor ilusionado, seguro que es capaz de encontrar un espacio que le permita desarrollar sus sueños.

Compartir

Entrevista a Raquel Venturino, CEO de LegalCentrum

Hoy queremos presentaros a una de las empresarias alojadas en el Centre d’Empreses: Raquel Venturino, CEO de LegalCentrum Abogados & Economistas.

Os dejamos enlace, en esta imagen, de la entrevista que le hicimos para conocer su empresa un poco mejor:

 

Compartir

Entrevista a Daniel Rodriguez, CTO de Sense4care

 

Nom: SENSE4CARE Activitat: Experts en dispositius mèdics basats en sistemes inercials i intel·ligència artificial. Sector: E-HEALTH Web: www.sense4care.com Any creació: 2012 Des de quan està allotjada amb nosaltres: 2017

 

Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa? Sense4Care va néixer d’un Centre de Recerca de la UPC, el Centre d’Estudis per la Dependència i la Vida Autònoma (CETpD). Va haver-hi dues raons per la qual es va decidir fundar Sense4Care, la primera és per l’estratègia de la Comissió Europea en finançar projectes més encarats a trobar solucions a la vida real i no focalitzar tant en recerca. Per això va començar a finançar més a petites empreses i es va deixar de finançar a Centres de Recerca. La segona raó, i la més important, és que Sense4Care ha aconseguit dur al mercat una sèrie de resultats de projectes d’investigació que, si no s’hagués fet res, s’hauria quedat com un record i una sèrie de publicacions científiques.

Quin problema soluciona el vostre producte? Avui dia és impossible saber l’estat real d’un pacient amb Parkinson. El fet que els símptomes variïn durant el dia i es puguin pal·liar amb la medicació, “amaga” la severitat de la simptomatologia quan el pacient va a veure al neuròleg. Normalment en la consulta, el pacient va medicat, i la valoració es fa a través d’un qüestionari o de diaris, sent tot molt subjectiu. El nostre dispositiu, STAT-ON, informa al neuròleg de tots els símptomes motors del pacient i en un informe es pot veure tant la severitat com la distribució i aparició dels símptomes. Aquesta informació, que és objectiva, és molt valuosa per a poder oferir un millor tractament i per tant, augmentar la qualitat de vida del pacient.

Exemple d’informe:

 

Existeix alguna activitat semblant en el mercat? Sí, hi ha competidors que ofereixen solucions que, en alguns casos no estan validades científicament i, en el cas que tinguin alguna publicació, les solucions són poc usables, ja que ofereixen 5 o 6 sensors al pacient i uns algoritmes molt senzills que tenen taxes de falsos positius molt elevades. Nosaltres només tenim un sensor i es posa a la cintura, molt a prop del centre de masses del cos humà, caracteritzant així, molt millor els moviments del pacient. El nostre dispositiu té un reconeixement científic de més de 10 anys i els algoritmes s’han entrenat amb la base de dades inercials més gran del món amb pacients de Parkinson.

Quin és el perfil del vostre client? Els clients més habituals són les clíniques privades, que volen oferir un producte diferent de la resta i que els hi aporta molt de valor. Un altre client habitual són les farmacèutiques, que utilitzen el sensor per poder fer assajos clínics de forma molt més ràpida i fiable que els mètodes habituals. En un futur volem introduir-nos als hospitals públics (tot i que algun ja ens ha comprat alguns sensors) i poder-ho estandarditzar a tots els pacients possibles.

Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte? Al principi de tot potser el més complicat és aconseguir els resultats que et validin. No va ser fins al cap de 6 o 7 anys que es van aconseguir els primers resultats seriosos publicables. El nostre producte conté 5 tesis doctorals i 5 de màster. Tot aquest treball s’ha fet en col·laboració amb el personal de la salut: neuròlegs, fisioterapeutes, infermers, etc. Aconseguir crear aquesta sinergia de projecte comú va ser un aspecte complicat però necessari.

Heu aconseguit alguna fita important? L’empresa va aconseguir un SME Instrument fase 2 al 2017, i ara l’hem acabat amb èxit: https://cordis.europa.eu/project/id/756861/es No obstant això, la fita més important va ser aconseguir la certificació com a Producte Sanitari Classe IIa amb el qual garantia una fiabilitat del producte a escala mèdica. La primera venda i el primer contracte amb un distribuïdor també varen ser fites que ens van donar molta força.

Com veus l’empresa d’aquí a 4 anys? Esperem que amb una plantilla molt més gran i donant cobertura a pacients d’arreu del món. Volem que el nostre dispositiu STAT-ON sigui la referència mundial del Parkinson.

Què li diries a algú que està emprenent en el vostre sector? És important saber valorar el teu producte i dir quins avantatges té per la Societat, però la nostra experiència ens diu que és molt més important saber fer un model de negoci atractiu, ja que per molt bo que sigui i per molt que ajudis a la gent, si el model de negoci no és bo, el projecte morirà tard o d’hora.

Compartir