Allotjament: Music Curator

, , , ,

Activitat: Creació d’ambients sonors

Adreça: Centre d’Empreses (C/Tirso de Molina, 36)

Inici Allotjament: 13/02/2025

YouTube: Canal

En paraules del propi Jordi Carreras: “El DJ/Music Curator no se limita a curar musicalmente, sino que también crea una experiencia, una atmósfera, una cultura. Adapta la música a una marca mezclando la investigación con base científica, la investigación de mercado, la investigación de marca, las entrevistas con los clientes, la comprensión del estilo de vida y las tendencias musicales, el conocimiento de la música y el saber cómo sonará la música en un entorno específico con personas específicas. Ah, y tener un buen filtro para saber qué música funciona y cuál no.”

Fa més d’una dècada que Jordi Carreras desenvolupa l’activitat de creació d’atmosferes musicals úniques. Entre els seus clients hi trobem l’Hotel Only You de Madrid, el Renaissance Hotel Pau Claris de Barcelona, el restaurant Ikibana de Sarrià, Vellíssima Barcelona, Carpe Diem CDLC Restaurant, El Vivero Beach Club, UEFA Champions Club FCBarcelona, Restaurant Cinco Jotas de Madrid, Quito Quinta i el Mil Gritos, d’Osborne. També ha treballat per la prestigiosa botiga de cuuines Chef D’Oevre, les pastisseries Escribà i fins i tot per les màgiques postes de sol al Café del Mar d’Eivissa.  

Si vols saber-ne més pots visitar el seu lloc web.

Compartir

Allotjament d’Empreses: Weams Sports Agency

, , , , , ,

Activitat: Patrocini Esportiu

Adreça: Centre d’Empreses (C/Tirso de Molina, 36)

Inici Allotjament: 1/11/2024

YouTube: Canal

El passat dia 11 de novembre, el Centre d’Empreses va tenir el plaer de donar la benvinguda a Weams Sports Agency, empresa de nova creació especialitzada en buscar i gestionar acords de patrocini.

Tal i com ens explica el seu fundador, David Ramírez, Weams crea plans personalitzats segons els objectius identificats i negocia acords pels seus clients. Weams treballa estretament per asegurar els beneficis mutus entre patrocinadors i clubs. La seva missió és crear relaciones duradores que impulsin a ambdues parts.

L’empresa s’uneix al ric ecosistema d’empreses centrades en la innovació que enguany es concentren al Centre d’Empreses i que gaudeixen d’importants incentius econòmics.

 Si vols saber-ne més pots visitar el seu lloc web.

 
Compartir

Emprendre en femení: Moda Princess

, ,

Activitat: Botiga de roba femenina

Adreça: C/ General Manso 70 – 08940 Cornellà

Any de creació: 2024

Instagram: @modaprincess_bcn

Des del Centre d’Empreses estem encantats d’haver ajudat a la emprenedora Saida Lachhab a materialitzar el seu somni d’obrir una botiga de moda femenina a Cornellà.

L’establimen Moda Princess va obrir les seves portes el passat mes de novembre i ofereix peces de roba casual i de festa de qualitat per a dones àrabs i occidentals a preus assequibles.

El projecte ha comptat amb l’ajut i assessorament del Centre d’Empreses, que en el cas de la Saida, que emprenia per primer cop, ha estat a través d’un pla de viabilitat i de les gestions de capitalització del seu atur per a la posada en marxa de la seva botiga.

Si vols, com la Saida, fer realitat la teva idea de negoci, visita el nostre web per saber com podem ajudar-te i concerta cita amb algun dels/ de les nostres tècnics/tècniques.

Compartir

Allotjament: Bonificació 50% per a més grans de 50 anys

, ,

Bonificació del 50% sobre el preu m2 d’un despatx, servei de domiciliació o coworking.

Per a empresaris o empresàries majors de 50 durant el primer any d’allotjament al Centre o Viver i fins a 12 mesos com a màxim.

(al llarg dels primers 2 anys de l’alta censal). 

Contacta’ns a:

+34 934 748 042

 

cempreses@procornella.cat

 

Compartir

ENTREVISTA AMB JUAN RAMÓN POSADA, CEO DE IFBLE

, ,

Activitat: Especialistes en la implantació, gestió i manteniment de solucions tecnològiques.

Any de creació: 2016

Web: www.ifble.com 

 

Fa unes setmanes vàrem tenir l’ocasió d’entrevistar a Juan Ramón Posada, directiu d’IFBLE. Aquesta empresa està allotjada al Centre d’Empreses de Procornellà i s’encarrega en implantar, gestionar i el manteniment de solucions tecnològiques.

 

1. Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa? Quin problema soluciona el vostre producte/servei i quins són els vostres trets diferencials?

Veníem de treballar en un projecte similar en els últims deu anys que no va acabar com tots esperàvem. Sentíem que teníem l’experiència, el coneixement i les ganes de continuar oferint una proposta de valor alternatiu, molt orientada a prestar un servei excel·lent, pròxim, innovador i en definitiva a ajudar els nostres clients a executar amb èxit els seus projectes de comunicació digital en els punts de venda o oficines d’atenció.

Oferim principalment projectes de comunicació digital en qualsevol format de Pantalla, LED, Videowall, Totem amb gestió dinàmica i remota del contingut i del canal de comunicació. Ens encarreguem de tot el projecte clau en mà o de les parts on els nostres clients ens necessiten: conceptualització del canal de comunicació, disseny i adaptació de continguts, compra i instal·lació del maquinari necessari (fins fem dissenys personalitzats ad hoc), el monitoratge i el manteniment de tot el parc instal·lat i fins i tot ajudem en la gestió i canvi de continguts.

Fem a més projectes de programació de Pantalles Interactives (aplicacions tàctils), Sistemes de Gestió de torns d’atenció (amb cita prèvia o demanda espontània) amb Peanyes dispensadors de tiquets i Pantalles on es comunica alhora que s’anuncia al ciutadà el seu torn, i fins a Quioscos que permeten tràmits en mode autoservei.

Factors diferencials: treballem amb els fabricants líders en l’àmbit mundial de maquinari i proposem sempre les últimes tecnologies en els projectes. Som Golden Partner de Deneva, un dels softwares líders a nivell mundial en la gestió de contingut en remot. Però el realment diferencial, és el nostre coneixement i el nostre nivell de servei. Ens comprometem amb el client, amb el projecte i complim. Som seriosos i ens agrada prestar un servei excel·lent. Els nostres clients es despreocupen perquè ens encarreguem realment de tot i el més important, de manera proactiva, monitorant i revisant cada dia que el seu canal funciona correctament, actuant i solucionant incidències fins i tot abans que el mateix client ens el reporti. Fem els projectes amb un nivell de qualitat realment molt alt i no és gens habitual en el nostre sector. El nostre mercat està molt fragmentat. Hi ha multitud de proveïdors que t’ofereixen un maquinari i un programari per a un canal de comunicació digital. La realitat és que gairebé cap amb la capacitat d’executar un projecte amb visió 360: experts per a entendre les necessitats del client objectiu del canal de comunicació, les pantalles, programari i serveis òptims per al projecte, els continguts adequats i amb un nivell de servei durant la vida útil del projecte tan excepcional com el nostre. És una cosa que ens fa sentir especialment orgullosos.

 

2. Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte? Què li diries a algú que està emprenent en el vostre sector?

Emprendre no és fàcil. El primer és tenir una idea molt clara i treballada del que vols oferir i una bona anàlisi de mercat per a saber si el teu projecte té el potencial suficient perquè sigui viable. Aquí vull valorar tots els serveis que oferiu per a emprenedors en entitats com el Centre d’Empreses de Procornellà. Com ens vau assessorar amb el pla de negoci, els serveis que ofereix el centre: les mateixes oficines, sales, recepció i impressió. Els serveis d’assessorament comptable, legal i financer. Si algú es planteja emprendre li diria que vingui al vostre centre si està a Cornellà. Sincerament, em costa imaginar-me com hauríem aconseguit començar sense els serveis del Centre d’Empreses i sense la vostra ajuda. Gràcies.

 

3. Has fet algun tipus d’innovació? Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències del mercat?

En el nostre cas forma part del nostre ADN i el fem gairebé diàriament o en cada projecte. El sector Digital evoluciona molt de pressa, el maquinari i programari ens ofereix cada vegada més possibilitats i sempre estem trastejant per a oferir les últimes tecnologies als nostres clients. Per a mantenir-nos al dia normalment assistim a fires de referència en el sector. Encara que cada vegada més ens ho anticipen ja els fabricants i partners amb els quals treballem. Ens presenten permanentment novetats i possibilitats per a aplicar als nostres projectes i oferir noves experiències als clients

 

4. Quines serien per a tu les claus de l’èxit? I… si poguessis tornar enrere, al moment que vas decidir emprendre, digui’ns 3 coses que no tornaries a fer i 3 coses que repetiries.

Enfocar-nos a donar un molt bon servei al client. En el nostre sector és poc habitual i és una cosa que ens fa diferents. Els nostres clients no paren de recomanar-nos a altres clients i projectes.

Coses que no faria:

– Contractar personal poc qualificat. Val la pena l’esforç a buscar talent en el mitjà termini

– Assumir algun projecte que no teníem clar

– Intentar fer la comptabilitat nosaltres mateixos

Coses que repetiria:

– Venir al Centre d’Empreses de Procornellà i disposar dels seus serveis

– Tenir socis de confiança

– Donar el bon servei que donem als clients

 

5. Quina és la pantalla més gran que heu instal·lat o el servei més destacat per a vosaltres (per la seva grandària o per la seva importància)?

Se m’ocorren moltes fites. Gestionem més de 500 pantalles en l’actualitat. Un projecte gran que ens va fer il·lusió va ser el canal de comunicació de més de 100 pantalles en els Mercats Municipals de Barcelona, amb un LED enorme en el Mercat de la Boqueria. I així un petit i especial va ser les pantalles que s’utilitzen com a servei de Directori en el Palau de Virreina en les Rambles. Ho dissenyem i ho fabriquem a mesura perquè l’edifici és emblemàtic i requeria una cosa especial. Ha quedat francament espectacular.

 

Compartir

BRINDIS DE NADAL AL CENTRE D’EMPRESES

, , ,

 

El passat dimecres 13 de desembre es va celebrar, al Centre d’Empreses de Procornellà, un networking empresarial una mica diferent del qual realitzem els altres cops, aquest cop per fer un Brindis Nadalenc amb totes les empreses allotjades al Centre d’Empreses.

En total, van assistir 35 empresaris i empresàries del Centre. Tot un èxit!

Ens veurem de nou en el pròxim networking del Centre d’Empreses, durant el primer trimestre del 2024.

Aquesta vegada amb més novetats!

Compartir

ENTREVISTA AMB GONZALO TOBÍA DE GRAFIKS

, , , ,

Activitat: Serveis de retolació i impressions.

Any de creació: 2006

Web: https://www.grafiksestudio.com/     

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/9213423/admin/feed/posts/ 

Instagram: https://www.instagram.com/grafiksestudio/

Youtube: https://www.youtube.com/c/GrafiksEstudioCornell%C3%A0deLlobregat

 

  1. Com va sorgir la idea de crear aquesta empresa? Quins són els teus trets diferencials amb la teva competència?

Portava molt de temps en el sector del tabac i tenia ganes d’explorar nous negocis. Vaig pensar que la retolació era prou comodí com per a posar en valor tots els clients i contactes que tenia.

Si bé, hi havia i hi ha molta competència no deixa de ser una empresa de servei on el tracte personal té molt de pes. La nostra gran diferència és que donem un servei integral dins de la retolació: disseny, fabricació i instal·lació. Amb un sol proveïdor pots cobrir totes les necessitats de la teva imatge corporativa.

 

  1. Quins aspectes vas trobar més complicats a l’inici del vostre projecte? Què li diries a algú que està emprenent en el vostre sector?

La meva major dificultat és que no venia del sector de la retolació, ni de les arts gràfiques, pel que vaig entrar en un món desconegut i en el qual es necessita una gran inversió en maquinària per a poder produir.

Normalment, les persones que emprenen en el món de la retolació, venen d’haver treballat en el sector diversos anys. És molt important tenir capacitat econòmica per a poder aguantar els primers anys.

 

  1. Com has aconseguit mantenir-te actualitzat quant a les tendències innovadores del mercat?

La nostra innovació passa per trobar materials que aportin un valor extra als nostres clients. La indústria gràfica està en constant evolució. Vaig a bastantes fires del sector per a estar informat. Els fabricants també s’encarreguen de posar-te al dia de les seves novetats. Ara mateix estem comercialitzant els vinils intel·ligents. S’enfosqueixen amb un comandament a distància!

 

  1. Quines serien per a tu les claus de l’èxit? Si poguessis tornar enrere, que milloraries?

L’èxit està a gaudir del que fas. Els que em coneixen saben que m’encanta relacionar-me amb les persones i que en la meva troben honradesa, compromís i professionalitat.

Si tirés la vista enrere.. li hagués dedicat molt més temps a la formació.

 

  1. Quin és el projecte més important que heu fet i del que estàs més orgullós?

El rètol del centre logístic de Desigual, per grandària i complexitat, i la retolació integral per a Sony en la Fira de Barcelona, on es va presentar la nova Play Station per volum. Més de 5.000m2 de lones!

 

Compartir

Kibus Petcare tanca una ronda d’inversió de més de 1M€

, , , ,

Kibus tanca una ronda d’inversió de més d’1 milió d’euros per a la comercialització del primer dispositiu que prepara aliment saludable per a gossos en el mercat espanyol.

Aquest finançament permetrà a Kibus aconseguir una fase de creixement accelerat, mitjançant un model de subscripció a través del qual els consumidors reben mensualment a casa tot l’aliment que els seus gossos necessiten.

La companyia ha comptat amb la confiança d’inversors que ja van participar en l’anterior ronda (2020), liderada per Easo Ventures. També s’han sumat altres inversors de primer nivell, com Family Offices de sectors relacionats i algunes de les xarxes d’inversors privats més prestigioses d’Espanya.

Kibus Petcare, empresa del sector mascotes reconeguda recentment per  Amazon com la millor startup espanyola, va participar en el programa d’acceleració Cornellà Open Future en 2019.

La startup ha desenvolupat el primer electrodomèstic que cuina aliment saludable i natural per a gossos automàticament. Kibus està dissenyat per a satisfer les necessitats dels gossos més exigents i de les seves famílies.

L’empresa acaba de tancar una ronda de finançament privat de més d’1 milió d’euros, que ha estat liderada per inversors de referència en l’ecosistema espanyol, entre els quals destaca Easo Ventures, que ja va fer costat a la startup en la seva ronda anterior. També han acudit family offices i altres inversors privats per a completar la ronda. Els fons es destinaran principalment al creixement del negoci, amb focus en la captació de subscriptors i a l’ampliació de l’equip.

La solució Kibus és un sistema nutricional per a gossos que consta d’unes receptes completes d’aliment natural i d’un dispositiu únic en el mercat que les prepara de manera fàcil i còmoda. El sistema es comercialitza directament al consumidor a través de la pàgina web de la pròpia empresa www.kibuspetcare.com, amb plans personalitzats per a les necessitats de cada gos i amb una excel·lent resposta per part del mercat.

Els aliments Kibus estan fets amb carns, fruites i verdures de primera qualitat, deshidratats a baixa temperatura per a mantenir els nutrients, l’olor i el sabor de l’ingredient fresc. Les diferents receptes de la marca han estat desenvolupades per veterinaris i nutricionistes per a cobrir totes les necessitats nutricionals de cada gos. Aquests aliments es preparen fàcilment amb el dispositiu Kibus. Tan sols fa falta introduir la bossa d’aliment Kibus i aigua en el dispositiu una vegada per setmana i aquest s’encarrega de preparar cada menjar i la serveix a la temperatura ideal llista per a menjar. A més, disposa d’una aplicació mòbil per a poder programar a distància i mantenir tot el control en temps real.

Kibus és una revolució en l’alimentació per a gossos, oferint una nutrició 100% natural i totalment còmoda. La companyia ha estat reconeguda com una de les startups més innovadores a nivell internacional per Nestlé Purina, la principal empresa del sector. Kibus també va ser impulsada per Llançadora, l’acceleradora pertanyent al hub d’emprenedoria Marina d’Empreses, promogut per Juan Roig.

“L’alimentació natural ha vingut per a quedar-se, també per als nostres gossos, i Kibus és la forma més còmoda de fer-ho”, declara el CEO de Kibus, Albert Icart. “El canvi que provoca en els nostres gossos és visible a curt termini, però el més important és el seu impacte positiu a llarg termini en la salut dels nostres gossos”.

“En aquests temps que corren ens fa especial il·lusió comptar amb alguns dels inversors més rellevants de l’ecosistema espanyol, incloent destacats Family Offices i Fons d’Inversió, com Easo Ventures. Aquesta injecció de capital ens permetrà aconseguir els ambiciosos objectius de creixement que ens hem marcat, arribant cada vegada a més llars i millorant la salut de més gossos”.

Sobre Kibus Petcare

Kibus Petcare és un sistema nutricional d’aliment natural per a gossos que se serveix de manera automàtica. La seva tecnologia pròpia combina els beneficis per a la salut de l’aliment natural amb la major comoditat, ja que se serveix amb només prémer un botó. El sistema Kibus es comercialitza ja a Espanya a través de la pàgina web www.kibuspetcare.com.

Sobre EASO Ventures

Easo Ventures és una Societat de Venture Capital de Sant Sebastià, constituïda en el 2018 i formada per prop de 100 inversors. Inverteix en startups i empreses per a ajudar-los a impulsar els seus projectes.

Compartir